العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 30-07-2011, 05:42 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

الاستاذ الفاضل د . تامر
بعد التحيه....
وحمدالله على السلامه ارجو انك تكون قضيت اجازة سعيده . معايا عربيه ممتازة اول يد مو ديل 2000 سيفيا ولايوجد منها اى مشاكل بالنسبه لى صدقنى زى الفل .
وعايز احدث بموديل اعلى شويه ومش عايز ادفع كتير ممكن لغاية 15 او 20 الف جنيه كمان بس محتاج حاجه نظيفه ماتقرفنيش . مع العلم بانى ممكن اهاجر خلال سنتين او تلاته. فأرجو من حضرتك تعرفنى انسب الحلول الممكنه مع الاخذ فى الاعتبار موضوع الهجره.
وتقبل تحياتى
قديم 30-07-2011, 07:02 PM
metro00 metro00 غير متواجد حالياً

metro00 is on a distinguished road

دكتور تامر ,, معلش يا دكتور بتقل عليك ,, دايو لانوس فابريقة برة و جوة بالكامل ,,ماشية 71000 كيلو متر ,, كاملة مانيوال ,, تعمل كام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 31-07-2011, 12:45 AM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light

دكتور تامر كل سنة وانت طيب
بسالك على عربية سوزوكى سوفت (هاتش باك) موديل 92 فابريقة جواه + تكييف + راشا براه الموتور حالتة جيدة تعمل كام !
هيونداى اكسنت موديل 99-2000 تكييف + بحالة جيدة تعمل كام دى رايح اشوفها كمان يومين وطالب 35 الف صاحبها هل كتير ؟؟
ويا ريت اعرف منك انهى احسن موديل فى الاكسنت والحالة النضيفة تعمل كام اخرها والف شكر

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون

قديم 31-07-2011, 04:29 AM
الصورة الرمزية د.أمادو
د.أمادو د.أمادو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

د.أمادو will become famous soon enough

دكتور تامر .... سؤال لو سمحت
جولف 1 موديل 84 بشكل عام تعمل كام و إيه رأي حضرتك فيها
ولو في قدامي جولف 84 رابيت ـ 1600 سي سي ـ 2 باب ـ فتحة سقف ـ رخصة منتهية ـ مغيرة مساعدين و سوست و فتيس من سنة ـ محتاجة تغير مرايات وتابلوه وشوية تظبيط بسيط في العفشة ومخبوطة خبطة بسيطة من ورا ـ فابريقة جوه ـ الفرش جلد كويس .... تعمل كام مع العلم إن صاحبها مهندس ميكانيكا وهيبيع علشان مسافر .... سؤال أخير : متهيألي مبتبقاش مجهزة للتكييف مش كده ؟؟ ومتهيألي هي هاف باور .. صح ؟؟ لأني مش متأكد ...... و آسف جدا على الإطالة و شكرا مقدما لحضرتك

التعديل الأخير تم بواسطة د.أمادو ; 31-07-2011 الساعة 04:45 AM
قديم 05-08-2011, 03:50 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أمادو مشاهدة المشاركة

دكتور تامر .... سؤال لو سمحت
جولف 1 موديل 84 بشكل عام تعمل كام و إيه رأي حضرتك فيها
ولو في قدامي جولف 84 رابيت ـ 1600 سي سي ـ 2 باب ـ فتحة سقف ـ رخصة منتهية ـ مغيرة مساعدين و سوست و فتيس من سنة ـ محتاجة تغير مرايات وتابلوه وشوية تظبيط بسيط في العفشة ومخبوطة خبطة بسيطة من ورا ـ فابريقة جوه ـ الفرش جلد كويس .... تعمل كام مع العلم إن صاحبها مهندس ميكانيكا وهيبيع علشان مسافر .... سؤال أخير : متهيألي مبتبقاش مجهزة للتكييف مش كده ؟؟ ومتهيألي هي هاف باور .. صح ؟؟ لأني مش متأكد ...... و آسف جدا على الإطالة و شكرا مقدما لحضرتك
كلامك تمام
تساوى 25000

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس