العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-04-2011, 03:38 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لماذا مرضتى منصور رئيسا للجموريه

شكرا لكل الى شاركو فى الموضوع بتاعى
بس فى 186 مشاهده و19 رد ليه كدا يا خونا انا مش بتكلم على موضوعى بس انا بتكلم عموما يعنى لو حد فينا ليه سؤال او استفسار ومحدش رد عليه او اتاخر الرد عليه اكيد هيزعل انا بقول لكل اعضاء مصر موتورز خليك ايجابى وشارك معانا

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 26-04-2011, 03:58 AM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute
مميز الى هيرد على الموضوع بتاعى ليه هديه

السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
فيه موضوع مهم جدا كنت عاوز اتكلم معاكم فيه
لما بيكون حد عامل موضوع ويجى تانى يوم يلاقى 100 مشاهده و4 ردود
عاوزين كل الى يدخل موضوع يسيب رد. ورد مش تقليدى عاوزين رد ايجابى مفيد
. بشوف اعضاء كتير لما يبقى ليه اى سؤال او استفسار ومحدش يرد عليه او الرد يتاخر شويه بيزعل وممكن يروح يشتكى الاداره فى المشرف بتاع القسم الى عامل فيه موضوع وبعد كدا مش بنشوف منه اى مشاركات تانى ( ده ليه)
على فكره فى منتديات كتير اوى بيبقو عاملين ممنوع اى حد يشوف نص الموضوع الا لاما يسيب رد بس انا شايف دى غلسه
اما فى مصر موتورز مش هنفرض عليك انك ترد على الموضوع عشان تشوفه بس انتا وزقك
ياريت محدش يزعل من كلامى
ولو حد عنده فكره من الاعضاء ياريت يطرحا

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 26-04-2011, 04:15 AM
M_askar M_askar غير متواجد حالياً

M_askar is on a distinguished road
افتراضي رد: الى هيرد على الموضوع بتاعى ليه هديه

والله معاك حق لازم يكون فيه رد ومشاركه من الاعضاء علشان الناس دى تحس اننا بنهتم بكلامهم وجزاك الله خير
قديم 26-04-2011, 04:52 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future
افتراضي رد: الى هيرد على الموضوع بتاعى ليه هديه

معاك حق فعلا
قديم 26-04-2011, 05:33 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرجولة الطاغية

ميه ميه يا استاذ نبيل .. موضوع متميز من شخص رائع ..

تحياتى ......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة