العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-11-2012, 02:47 PM
shemosamy shemosamy غير متواجد حالياً
هواياتي: كتيرة جدا :)

shemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the rough
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

للاسف كلنا هذا الشخص

قديم 24-11-2012, 03:09 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

فاكر فيلم احمد حلمي
لما رجع لقي عربيته الميني كوبر قاعد علي السقف بتاعها كلب
وفضل يحدف الكلب بالطوب وكسر زجاج السياره بالكامل الكلب منزلش
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
انا حصلي كده انا عربيتي ماروتي والسقف ضعيف حبتين
لقيت كلب نايم عليها ومطبق السقف
انا كنت سايبها في جراش في الشارع جمب الشغل
ورايح اركبها هروح مشوار وسط البلد ربع ساعه واروح
ولقيت الكلب نايم علي سقف العربيبه ومطبقه لتحت
وطيت اجيب حاجه اضربه بيها علشان ينزل والحصره تملي قلبي علي السقف
افتكرت الفيلم بتاع احمد حلمي
قولت يبقي ازاز وسقف
روحت مقرب للكلب وقولتله خلي بالك مش هتأخر عليك ربع ساعه وراجعلك هههههههههههه
وروحت المشوار مشي ورجعت ملقتش الكلب
ودخلت جوا العربيه رديت السقف واخدتها ومشيت
بس بجد حاجه تحزن قوي

قديم 24-11-2012, 03:19 PM
linatrix linatrix غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس نظم عاشق للسيارات
التخصص العملى: مهندس نظم معلومات
هواياتي: المحركات

linatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud of

انا لى تجربتين
الاولى كلب اب ..... مبوظ لى سقف العربيتين واحده كرولا و واحد ماروتى
التانيه انا بركن فى شارع جانبى هادى نزلت لقيت اكصدام الماروتى على الارض اتارى كان فى عربيه تريله عايزه تدخل الشارع و نزلو الصاعيده شالو العربيه عشان يوسعو لها مكان

عموما انا كنت بفكر اشترى عربيه زيزو بس لغيت الفكره دى بسبب الى شوفته
قديم 24-11-2012, 04:03 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب الناس مشاهدة المشاركة

فاكر فيلم احمد حلمي
لما رجع لقي عربيته الميني كوبر قاعد علي السقف بتاعها كلب
وفضل يحدف الكلب بالطوب وكسر زجاج السياره بالكامل الكلب منزلش
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
انا حصلي كده انا عربيتي ماروتي والسقف ضعيف حبتين
لقيت كلب نايم عليها ومطبق السقف
انا كنت سايبها في جراش في الشارع جمب الشغل
ورايح اركبها هروح مشوار وسط البلد ربع ساعه واروح
ولقيت الكلب نايم علي سقف العربيبه ومطبقه لتحت
وطيت اجيب حاجه اضربه بيها علشان ينزل والحصره تملي قلبي علي السقف
افتكرت الفيلم بتاع احمد حلمي
قولت يبقي ازاز وسقف
روحت مقرب للكلب وقولتله خلي بالك مش هتأخر عليك ربع ساعه وراجعلك هههههههههههه
وروحت المشوار مشي ورجعت ملقتش الكلب
ودخلت جوا العربيه رديت السقف واخدتها ومشيت
بس بجد حاجه تحزن قوي
أنا حظي في القطط - العربية بالنسبة لهم عبارة عن مبولة عامة لدرجة إني بقيت أقرف ألم الغطاء من الريحة المقرفة ولدرجة إني ساعات اول ما أركن ألاقي قطة واقفة كدة مستنياني أغطي العربية و لسان حالها (( خلصنا - أنا مزنوقة )) و الحقيقة أنا مأقدرش ما أغطيش العربية لأن التراب صعب جداً لدرجة أنا ممكن أشوفه بعينيا و هو بيتكوم على العربية.

أما بالنسبة للكلاب فكيفهم السقف بس السقف عندي جامد شوية بس طبعاً خد عند آثار أقدام الكلب اللي بتعلم على الغطاء كله و شعر الكلاب المقرف في كل حتة.

و شارعنا فيه جامع والحمد لله و لكن ياويلك لو ركنت جنبه يوم الجمعة كل اللي خارج يربط رباط الجزمة أو حتى يعد الشبشب على الإكصدام و طبعاً أنا حاطط الغطاء و لك أن تتخيل.

و مرة نزلت لقيت تلات تحوشة (جمع تحش بكسر التاء) قاعدين على الكبوت من قدام - الكبوت كويس لكن البهوات قاعدين على السوكة من قدام فطبعاً بعد ما عزمت عليهم بالمشاريب لأن ما يصحش يناموا على العربية كده من غير واجب - لقيت الكبوت بيدقر في الشبكة و مش عايز يفتح و إعدل يا عم في الصاج التخين.

لدرجة إني من زهقي بعد ما أركن و أغطي بقيت أجيب تراب من الشارع و أوزعه على الغطاء قدام و ورا و ساعات من غلبي أرش ميه عشان تبقى طينة .

بالنسبة للقطط والكلاب عملت تركيبة من الكربونات والشطة و خلطتها كويس و بأوزعها كل فترة على الغطاء لأنها بتطير مع الوقت و مفروض إنها بتطفش الققط و الكلاب و النتيجة أحسن من مافيش.

و بأفكر في موضوع الزيت على الغطا أنا شايف ده حل مناسب قوي بس يلزمه تبطين الغطا من ورا في أماكن الزيت عشان ما يبهدلش العربية

أسف إذا كنت طولت عليكم بس من قهرتي:k_crying7 7[1]:
قديم 24-11-2012, 04:10 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

موضوع العيال ده مستفز انا كنت باخد بالى قبل مجيب عربيه المهم قولت لازم تبقى العربيه مش سيدان عشان محدش يقعد على الشنطه والكبوت يبقى مايل قوى عشان بردومحدش يقعد والحمد الله جبت بيجو 307 sw المهم فى مره راكن لقيت عيلين صغيرين قاعدين على السقف بيلعمو كوتشينه قولت عيال وقمت منزلهم الاغرب بقى القى واحد كبير قاعد على الاكصدام الخلفى عشان فيه مسافه بينه وبين الشنطه القى القاعد وبيحب فى التليفون