العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 02-05-2009, 12:58 AM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معهد للرقص الشرقي يلتحق به الحاصلون على الثانوية العامة عن طريق مكتب التنسيق

اخرتها هنمشى ورا كلام دينا و لوسى و فيفى حسبى الله ونعم الوكيل
والتانيه ده اللى عايزة تطبق الدعارة نشر فى جريده الدستور من حوالى شهر عن لسان ايناس الدغيدى انها لا تمانع من وجود علاقات خاصه لابنتها ..........المفروض و الله يطبق عليهم حكم المفسدون فى الارض

فقد قال الله تعالى : (إنما جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَاداً أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ) (المائدة : 33 )

التعديل الأخير تم بواسطة هيثم شاهين ; 02-05-2009 الساعة 01:05 AM
قديم 02-05-2009, 01:06 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معهد للرقص الشرقي يلتحق به الحاصلون على الثانوية العامة عن طريق مكتب التنسيق

اانا نفسى اعرف ايناس زيــفت ده
لو كانت حلوه شويه كانت عاملت ايه

الله يحرقها بجاز وسخ مترح ماهى اعده
قديم 05-05-2009, 04:44 PM
الصورة الرمزية هيمو
هيمو هيمو غير متواجد حالياً
من انا؟: د. ابراهيم
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: السيارات

هيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond repute

ده كلام فارغ حسبي الله ونعم الوكيل
قديم 06-05-2009, 05:20 PM
eng.octooo eng.octooo غير متواجد حالياً

eng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond repute
اية الى مش عاجبك فى نفسك وماتقولش مفيش

طبعا دة اول موضوع ليا فى المنتدى الجميل دة والى خلانى اشترك هو احلى دكتور فى العلم وهو حبيبى د/اليشع ثابت
المهم انا قلت اعمل اول موضوع يكون ترفيهى نسبيا
وعاوزين كل واحد يدخل يكتب اية الى مش عاجبة فى نفسة
وانا هابداء بنفسى ptmnlo123per154

اولا
عاوز اخس لان وزنى زيادة مع انى ما باكلش خالص يعنى اكل فى اليوم مابيزيدش عن 1000 سعر حرارى والانسان العادى بيحتاج من 2500 :3000 ومع ذللك باتخن بجد حاجة تدايق ptmnlo123per1127

ثانيا
انا عصبى جداااااا مع انى طيب موووووت نفسى اكون عادى ptmnlo123per195 ptmnlo123per122

ثالثا
الاسراف لانى مسرف بزيادة عن اللزوم لازم اخلص الفلوس الى فى جيبى وطبعا لما احتاجها ما بالاقيهاش يعنى انا مصروفاتى لوحدى شهريا بتعدى يعنى الشهر الى فات شهر 4 صارف 4000 جندى على اية ماعرفش ptmnlo123per111 وطبعا دة عملى مشاكل فى البيت لانى باضيع فلوس كتتر لو جمعتها ممكن اعمل حاجة حلوة

المهم عاوزين كل واحد يتشجع ويكتب الحاجات الوحشة الى فية ونفسة يغيرها
قديم 06-05-2009, 05:37 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية الى مش عاجبك فى نفسك وماتقولش مفيش

اتصدق نفس الحاجات اللى فيا بالظبط و الله ......
برده عايز اخس

عصبى جدا جدا مع الرغم برده انى طيب و ممكن اعمل المشكله و المصيبه و بعد ما اخد حقى ارجع انا اللى اقول حصل خير و مش عايز حاجه

مسرف جدا برده بس معظم الأسراف على ال take away علشان بحب اكل الشارع مع ان مراتى بتطبخ تحفه .

بس بزود على كلامك انى نمكى جدا .... بمعنى انى ماقدرش يبقى فيه حاجه بايظه فى البيت مثلا و ماتتصلحش يوم ما تبوظ حتى لو كان اخر مليم فى جيبى هو تمن تصليحها بس لازم اصلحها ..... و بنفس الموضوع فى العربيه يعنى انا مثلا اتحكيت يوم الخميس حكه بايخه كنت مصلحها فى نفس اليوم و راشش البطانه و تانى يوم رشيت الحته المحكوكه و لمعت العربيه كلها علشان حته 15 سم فى 10 سم

بس انا بشوف ان النمكيه دى كويسه مش وحشه ... بس الباقى بقى مالوش حل (التخن - الأسراف- العصبيه )

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى