العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 07-06-2011, 01:23 PM
تامر القانونجى تامر القانونجى غير متواجد حالياً

تامر القانونجى is on a distinguished road
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

ازيك يادكتور من فضلك عايز اعرف سعر الريجاتا مو84 حالتها كويسه تعمل كام والفيات 131 مو77 محتاجه سمكره ودوكو وفرش تعمل كام. وشكرا
قديم 07-06-2011, 06:32 PM
Peugeot 206 Peugeot 206 غير متواجد حالياً

Peugeot 206 is on a distinguished road

دكتور تامر ، أنا معايا بيجو 206 موديل 2001 من سنة و مستريح و الحمد لله و نصيحتك كانت دهب وقتها بصراحة (واحد صاحبي مسمعش نصيحتك لبس سيخ ذهبي محترم)...

دلوقتي كنت عاوز أنقل على حاجة أعلى حبتين ، بفكر في حدود 50 تقريباً ،،

نصيحك إيه مثلاً ، أجيب ميجان أو لوجان كسر أو كورسا 2005 أو ميجان هاتشباك (أو احسن حاجة في الفئة السعرية دي بموديلها و ياريت تكون 1600 سي سي) ؟؟؟

و يا ريت تحط السعر لأنه موضوع (عربيتك على قد ميزانيتك قديم نسبياً)

إيه أحسن حاجة فيهم كإعتمادية و سعر قطع غيار بالنسبة لقلة الأعطال (بصراحة الميجان فيه تضارب كبير فيها حبيت أسمع رأيك) ...

مش محتاج أسحب أو غيره و بسوق لوحدي دائماً و مش بسافر تقريباً (أخرها المصيف و بما إني إسكندراني المسافة مش كبيرة) ...

شكراً ليك
قديم 08-06-2011, 08:46 AM
conwaydiver conwaydiver غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان متعلو ومتواضع اكرخ الاقنعة المزيفة والكذب
التخصص العملى: معلم
هواياتي: الغطس/السيارات/السفر و الرحلات

conwaydiver has a spectacular aura aboutconwaydiver has a spectacular aura about

الف تحية ليك يا دكتور تامر علي موضوع حضرتك وعلي اهتمامك بكل اسئلة الاعضاء
انا نفسي اشتري جيب شيروكي وقدامي واحده موديل 95 وحالتها اوكي لسه عايزه شويه تظبيط في حدود 3000 او 4000 وصاحبها عايز 57000 ايه رايك وعايز اعرف لما اروح افحص هل 4000 سي سي فعلا بتكلف كتير وكام بتكلف عشان سمعت ارقام خيالية
وعايز اعرف سعر كورولا 95 اتوماتيك كامله حاله جيده اخرها كام
قديم 08-06-2011, 01:35 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conwaydiver مشاهدة المشاركة

الف تحية ليك يا دكتور تامر علي موضوع حضرتك وعلي اهتمامك بكل اسئلة الاعضاء
انا نفسي اشتري جيب شيروكي وقدامي واحده موديل 95 وحالتها اوكي لسه عايزه شويه تظبيط في حدود 3000 او 4000 وصاحبها عايز 57000 ايه رايك وعايز اعرف لما اروح افحص هل 4000 سي سي فعلا بتكلف كتير وكام بتكلف عشان سمعت ارقام خيالية
وعايز اعرف سعر كورولا 95 اتوماتيك كامله حاله جيده اخرها كام
الضريبة عالية على هذا الموتور الكبير
السعر 50000 على الأكثر
الكورولا 95كاملة=50000 آخر الآخر لحالة جيدة جدا

قديم 08-06-2011, 01:37 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر القانونجى مشاهدة المشاركة

ازيك يادكتور من فضلك عايز اعرف سعر الريجاتا مو84 حالتها كويسه تعمل كام والفيات 131 مو77 محتاجه سمكره ودوكو وفرش تعمل كام. وشكرا
الريجاتا تساوى 19000
ال131 تساوى 20000

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس