العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 12-09-2012, 04:55 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احبائى عايز عربيه النترا 2012 قسط

انت لو عايز تجيب عربية زيرو في اكتر من معرض زي السقا اللي في شارع السباق - مصر الجديدة
في معرض تاني اسمه الهيثم في شارع عمار ابن ياسر مصر الجديدة
وفي معرض العيوطي في مدينة نصر خلف النادي الاهلي
دي معارض محترمة جدا وبتساعدك في عملية القرض من البنك عشان القسط - وطبعا كونتاكت كارز كمان

أكثر الأشخاص أهمية
هم الذين يسكنون خيالاتنا قب
ل النوم
قديم 12-09-2012, 05:59 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد شراء سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شيرين محمد رمضان مشاهدة المشاركة

انا اريد شراء ميتسوبيشى لانسر مستعملة موديل 2007 ومعى 40000 جنيه واريد نقسيط الباقى واعمل مرشدة سياحية . مهن حرة . ولدي بطاقة ضريبية فقط ولا يوجد سجل تجارى , ارجو الافادة لتقسيط باقى ثمن السيارة على 5سنوات رقم تليفونى 01227296826 وشكرا
لا يجوز تقسيط بدون بطاقة ضريبية وتقسيط المستعمل مش على 5 سنوات
للاستفسار السريع
09009488
قديم 12-09-2012, 06:29 PM
mahmoud elmasry mahmoud elmasry غير متواجد حالياً

mahmoud elmasry will become famous soon enough

انصحك تدور علي مكان بيقسط مباشر بعيد عن البنوك والقروض والكلام ده زي مثلا الشركه العالميه تقسيط مباشر بس بلاش كونتكت كار لانهم بيخلوك تعملهم توكيل بالعربيه في الشهر العقاري وبيخدو نسخه من المفتاح وحظر بيع لكن الشركه العلميه بتعمل حظر بيع فقط انا لسه شاري ار بي من عندهم.

ونصيحه اخري ابعد عن التامين لانه حرام حرام اللهم بلغت

الشركه العالميه الفايده لو هتامن 9.5%

لو مش هتامن بتبقي 11% برده نسبه معقوله ومتنساش انك هتتعامل معاهم مباشره يعني كله فدا الحلال

واي استفسار انا تحت امرك
قديم 12-09-2012, 06:30 PM
chap chap غير متواجد حالياً
التخصص العملى: floorman
هواياتي: computer net cars football

chap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة epnmasr مشاهدة المشاركة

ربنا يوفقك للأصلح إن شاء الله

شكرا ليك يااخى
قديم 12-09-2012, 06:33 PM
chap chap غير متواجد حالياً
التخصص العملى: floorman
هواياتي: computer net cars football

chap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to beholdchap is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura_taman مشاهدة المشاركة

الموضوع ده في المنتدى ممكن يفيدك لو فيها الخير ليك شوفه وكلم صاحب العربية هو عارضها للبيع بالقسط على الرابط التالي وربنا يوفقك للخير
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=97547

انا عايز قسط على 5 سنين

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط