العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-04-2011, 08:26 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تخريب الفرامل بفعل فاعل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

أه بس هى أتعملت في أنا شخصيا
هو مش بيقطعها هو بيخليها قريبة من القطع
المشكلة إنك لو أنت فى يو ترن جامد بتضغط عليها جامد فتكمل قطع ولكن ستر ربنا بقى مكنش فى حد خالص,وجت بسيطة
زمان لما كانت الدنيا فضي كان مكن
دلوقتي الواحد بيجيب 50 بالعلفيه
بس قول لي قطع ايه
هو اساسا بيخرم لا اما ماسوره الباكم لا اما خرطوم الباكم
كل لما تفرمل بنزل باكم لاغابه ما تانك الباكم يخلص و تلبس يا جميل ايام بقي وراحت لحالها

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 18-04-2011, 08:33 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تخريب الفرامل بفعل فاعل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

زمان لما كانت الدنيا فضي كان مكن
دلوقتي الواحد بيجيب 50 بالعلفيه
بس قول لي قطع ايه
هو اساسا بيخرم لا اما ماسوره الباكم لا اما خرطوم الباكم
كل لما تفرمل بنزل باكم لاغابه ما تانك الباكم يخلص و تلبس يا جميل ايام بقي وراحت لحالها
انا ماشي بسيب باكم ورايا والناس مش هتقولي

وبرده هتحس بنقص في اداء الفرامل ممكن تعقل وتقف او تجري والبس يا معلم

بس غير لو الراجل اللي اتعمل فيه الحوار دة مسافر او قريب من طريق سريع يبقي هيعرف وهيلحق نفسه

مدرسة تعليم الاذي

انت اية اللي مش مقتنع بيه

رمضان كريم
قديم 18-04-2011, 08:35 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس الرايقة .................... شوية خيرت

ماشي ياعم الرايق انا اخترت

مبحبش غير الدق والرزع بتاع الايام دي واغاني الكليب الهابطة

هههههههههههههههههه
قديم 18-04-2011, 08:40 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس الرايقة .................... شوية خيرت

انا اخترت لا احب سماع عمر خيرت

لاني ملقتش اختيار يناسبني

انا ممكن اسمع اي حاجة علي حسب مودي

اختياري هيكون لا امانع

علي العموم الموسيقا حلوة اوي

بس لو شغلتها وانا سايق هنام لانها موسيقا تهدي الاعصاب ^_^

تحياتي موضوع جميل فعلا

رمضان كريم
قديم 18-04-2011, 08:49 PM
الصورة الرمزية احمد السمان
احمد السمان احمد السمان غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: القراءة والسفر

احمد السمان is a splendid one to beholdاحمد السمان is a splendid one to beholdاحمد السمان is a splendid one to beholdاحمد السمان is a splendid one to beholdاحمد السمان is a splendid one to beholdاحمد السمان is a splendid one to behold
Angry الارقام المميزة للصفوة ...!!!

على حد علمي المتواضع ان الارقام في لوحات السيارات الجديدة ممنوع فيها التكرار اي تكرار الحروف والارقام منعا لظهور الارقام المميزة تحت مبداء العدالة والمساواة والتي كانت في السابق تعطى للصفوة ..... ولكن لان الموضوع من اساسه كان فيه فساد اشترك فيه رئيس الوزراء ووزير الداخلية ووزير المالية ومدير مصنع اوتش في صفقة تصنيع اللوحات الجديدة في المانيا وتم نهب مبلغ 92 مليون جنيه حوالي " 15.5 مليون دولار " ظهرت النمر المميزة واكيد تم اعطائها للصفوة دون الاستفادة منها مثل دول الخليج وعمل مزاد عليها ..... وأثناء مروري في ميدان الاوبرا بالعتبة لمحت هذة النمرة المميزة وقمت بتصويرها بنفسي .... وسلملي على للعدالة والمساواة ....!!!!

تارك لكم التعليق

كل إنسان يفكر في تغيير العالم من حوله ، ولا أحد يفكر في تغيير ما بنفسه ...!!!

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة