العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-04-2011, 12:47 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رد على موضوع قديم بأسم (تحذير خطيييييييييييييييييير جدا"جدا")

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة topman100 مشاهدة المشاركة

انا طبعا" مقصدش اهانة الاستاذ باسم هو اخ فاضل ونكن لة كل احترام ان اقصد الراجل الى قال الكلام دة، والاستاذ باسم ضحية مثلنا تماما" وارجو ان محدش يزعل منى انا بس بحسبها معاكم ولاقى ان الكلام مش منطقى .
اخوكم / ايمن
مفيش مشكله يااستاذ ايمن وعمر ماحد هيزعل منك لأننا كلنا اخوات فى الله وانا عمرى ماهزعل منك انا كان بس لى عتاب بسيط عندك ان حضرتك مقرتش جميع مشاركات الموضوع الأساسى وشوفت رأى الناس التانيه وفى النهايه الأختلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه وحضرتك اخ فاضل وكريم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 18-04-2011, 12:52 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رد على موضوع قديم بأسم (تحذير خطيييييييييييييييييير جدا"جدا")

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة topman100 مشاهدة المشاركة

انا طبعا" مقصدش اهانة الاستاذ باسم هو اخ فاضل ونكن لة كل احترام ان اقصد الراجل الى قال الكلام دة، والاستاذ باسم ضحية مثلنا تماما" وارجو ان محدش يزعل منى انا بس بحسبها معاكم ولاقى ان الكلام مش منطقى .
اخوكم / ايمن
بعد كل الكلام اللي انا قلته و الفيديوهات اللي حطتها اعتقد ان الكلام باقى منطقي جدا جدا جدا
و ربنا يتوب علينا من ولاد الحرام الكفرة اللي بياكلونا لحمة ميته بسعر اللحمة البلدي
قديم 18-04-2011, 01:02 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توافق على استمرار العمل بالتوقيت الصيفي ؟

طب ماهو ممكن يسيبوا الساعة زى ماهى والناس تروح أشغالها مبكرين ساعة يعنى بدلاً مايروحوا الشغل الساعة 8 يروحوا الساعة 7 وكمان يخرجوا بدرى ساعة ، عموماً نحن فى انتظار ماسيسفر عنه إجتماع مجلس الوزراء القادم من نتائج فى مناقشة هذا الموضوع

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 18-04-2011, 01:06 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مبروك انت قرصتك نمله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الحيم . يا دكتورنا الحبيب لم يخلق الله اى حشره اة حيوان على الارض ليس له منفعه للانسان فمثلا سم العقرب يشفى من مرض السرطان والله اعلم هذا ما قرأته ولى عند حضرتك طلب وهو تجميع كل المعلومات عن الحشرات ونفعها للانسان سيكون بحث رائع والله الموفق اخوك طارق ابوذيد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته .

شكرا ياشيخ طارق وان شاء الله الموضوع القادم عن النحل

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 18-04-2011, 01:07 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مبروك انت قرصتك نمله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إنسانة مشاهدة المشاركة

سبحان الله معلومة قيمة
جزيل الشكر
اشكرك على المشاركه

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة