العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 12-02-2014, 03:19 PM
Ahmed abdo Ahmed abdo غير متواجد حالياً

Ahmed abdo is on a distinguished road
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

يعنى من غير ما نعمل اعلانات ومن غير ما نعمل مصالح ع الناس ولا نسرق حد موجودين على الميديا بشكل مشرف الحمد لله
هو واضح انه مشرررف فعلا
بدليل الشاي بالياسمين اللي شربته من تكنو وان
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=123976
وبعد ما كنت بتشتم فيهم ليل ونهار وعاملهم مواضيع شتيمه وللاسف انا واعضاء كتير كنا مصدقينك واول طبعا ما راضوك بقرشين وعملو اعلان شيلت كل مواضيع الشتيمه
ونسيت عربيتك اللي باظت واترشت غلط
والنصب اللي اتنصب عليك عندهم
وطالما دفعو المعلوم لسيادتك وقفشت الفلوس
اتغير الكلام فورا وبقوا ناس زي الفل
وانا واحد من الناس اللي كنت مصدقك وخدت عهد موديش عربيتي هناك تاني
وفارد مواضيع تشتم فيها في المواقع التانية اللي من غير ضمير

المهم بس قولي بعت بكام يا حشمت
قبضت كويس ولا اتقرطست
قديم 12-02-2014, 03:35 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed abdo مشاهدة المشاركة

هو واضح انه مشرررف فعلا
بدليل الشاي بالياسمين اللي شربته من تكنو وان
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=123976
وبعد ما كنت بتشتم فيهم ليل ونهار وعاملهم مواضيع شتيمه وللاسف انا واعضاء كتير كنا مصدقينك واول طبعا ما راضوك بقرشين وعملو اعلان شيلت كل مواضيع الشتيمه
ونسيت عربيتك اللي باظت واترشت غلط
والنصب اللي اتنصب عليك عندهم
وطالما دفعو المعلوم لسيادتك وقفشت الفلوس
اتغير الكلام فورا وبقوا ناس زي الفل
وانا واحد من الناس اللي كنت مصدقك وخدت عهد موديش عربيتي هناك تاني
وفارد مواضيع تشتم فيها في المواقع التانية اللي من غير ضمير

المهم بس قولي بعت بكام يا حشمت
قبضت كويس ولا اتقرطست
ههههههههههههههه بص انا برد عليك بعدها بدقيقة اهوه وكان ممكن احذفك لقلة ادبك الواضحة بس ده المعتاد منكم وبصراحة كمان عايز اجاوب على الاسئلة اللى فيها شىء من الموضوعية فهريحك الاول

1- اى شكاوى تتعلق باى معلن عندنا موجودة فى قسم الشكاوى ومفيش حاجة اتحذفت ولو ملقيتهاش تعالى اتكلم وليك حق بس لو لقيتها خليك محترم وتعالى اعتذر

2- المركز نفسه قدم اعتذار على العام فى صدر موضوعة لأعضاء مصرموتورز ولى انا شخصياً وقبلها اكدولنا تغيير إدارة التسويق عندهم وتجاوز كل السلبيات اللى سبق واخدناها عليهم قبل كدة ولان الموضوع مش شخصى مع اى حد ولان اسمنا مجتمع السيارات المصرى ويهمنا ان المخطىء يصلح من نفسه فيسعدنا اتاحة الفرصة ليهم او لاى حد تانى نفس القواعد ونفس الشروط السابقة

3- ومتنساش حاجة مهمة ان ساعة ما اخدنا موقف منهم كانو معلنين عندنا برضو وده ممنعناش من اتخاذ موقف ضدهم ومش هيمنعنا لو تكررت شكاوى مماثلة

4- اتحداك تجيب حرف واحد بمدح فيه فى اى معلن او بقول فيه كلام زى الفل زى ما بتقول الكلام ده بيعملة ناس انت عارفهم كويس فى نايل موتورز هنا الإدارة عموماً وانا شخصياً مبعملش كدة والرأى بالايجاب او السلب بيكون للأعضاء عموماً وبصفاتهم الشخصية مش باسم او صفة مصر موتورز

معلش يا سيدى جلت منك ديه حاول مرة تانية ممكن نديك فيها 75 قرش

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 12-02-2014, 04:05 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

رأيى الشخصى ان نايل موتورز ده أسوأ منتدى سيارات

وبإختصار كده الحرام ما بيدومش

تحية لحضرتك
عندك حق 100 %
مصر موتورز عامل زي بيت الواحد - نغيب لكن لازم ترجع تاني

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 12-02-2014, 06:01 PM
Ahmed abdo Ahmed abdo غير متواجد حالياً

Ahmed abdo is on a distinguished road

هو مبدئيا واضح جدا ان النايل موتورز ده معلم عليك قوي وواجعك جدا وده واضح في كل ردرودك اللي لا تتسم بالموضوعية قدر اتسامها بالسخرية والتطاول
وده الواضح جدا لما بتكلمني وتقولي منكم
انت متخيل اي شخص يغلطك في افعالك انه منهم
ابشع صور عقدة الاضطهاد والدونيه
بتفكرني بالظبط بتوفيق عكاشة في طريقته وانه فتح قناة عشان يطلع فيها عقده الشخصيه
وواضح انك عندك عقد اضهاد بشعه وده اللي مخليك عايز تحذف اي حد يخالفك في الراي
عشان كدة بتجيب سيرته اول ما اي شخص يقول عليك انت شخصيا
بحكم كوني متابع جيد للمنتدي قبل ماعمل عضوية هنا وبعد ما عملتها من فترة
احب اقولك انك كاذب لانك وقت ما فردت فيه صفحات كاملة من المنتدي لسب مركز تكنو وان وكلنا صدقناك مكانش عامل اعلانات عندك
ولما اشتد السلخ منك عليهم وكل شوية ترفع الموضوع بطريقة مبتذلة الناس دي غلبانة وتعبت من التشهير منك وواضح ان معندهمش دراية بالتسويق كويس وده اللي ساعدك بفرد صفحات كاملة انك تضربهم في اكل عيشهم وعشان هما ناس غلابة في التسويق لقو ان انسب طريقة تناسب شخص زيك هو اتقاء شره وندفعلة شوية فلوس يسكت بيها وكمان يقول في حقنا شوية كلام حلوين
كلامي وجعك ... اكيد .. واكيد الكتير من المتابعين هايعرفو اني علي حق
ده لو استمر كلتمي وممسحتوش ولا اتدخلت فيه كعادتك وتمسح وتصلح وتخليني قولت كلام مقولتوش
عامة كدة كفاية عليك
قديم 12-02-2014, 08:34 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

بصراحة يا استاذ وائل مع اني مبحبش ادخل في الامور دي (اقصد خارج الاطار الفني والمهني) لكن انا معجب جدا بردودك التي تتسم بالدقة وتتسم ايضا بالايجابية والاقناع وبصراحة انا خيف حد يقول اني باخد منك فلوس ولا حاجة.
بمنتهي الامانة لما دخلت نيل موتورز وكنت فاكر اني براحتي ذي مصر موتورز اتعملي ايقاف
بصراحة يا استاذ وائل من يوم ما اشتركت في المنتدي دا وانا اجد الحب والاحترام من الجميع - ادارة واعضاء
ودي شهادة لي امام الله دون رياء او مجاملة لاحد لاني مليش والحمد لله مصلحة عند حد --- وتحياتي للاخ العزيز السيد المهندس رامي.

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى