العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 17-06-2011, 11:46 AM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

سؤال الى الأخوة mf86 - MIDO-SPICY - فادى .... هل يحق لآى فرد من الداخلية القيام بتعذيب وقتل أى انسان حتى لو كان بلطجى أو مدمن أو به جميع العبر؟؟ ياريت اجابة مباشرة وواضحة.

قديم 17-06-2011, 12:43 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDO-SPICY مشاهدة المشاركة

الرد فى الاقتباس

يا ابو هنا انا مبدافعش عن حد انا بقول بلاش نشهر بحد متوفي وبردك هقولك للمره العاشره اذكرو محاسن موتاكم

والثورة لا تنسب لاحد لان الشعب كله خرج فيها
قديم 17-06-2011, 12:55 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDO-SPICY مشاهدة المشاركة

بلاش يا استاذنا ومع احترامى الكامل لكلامك نخلى مبارك الشماعه اللى نعلق عليها اخطائنا
ولاما البلد كلها بقى المفروض انها كانت تبقى على الصوره اللى اوضحها لينا محمد بيه
ههههههههههههههههههههههههه هه
ضحكتني والله العظيم ضحكتني وانا مش ليا نفس اضحك مبارك مش شمعاه نعلق عليها اخطائنا
ومين يا باشا اللي وصلنا لاخطائنا ده وبعدين هو كان في حد منا يقدر يتكلم يا باشا اللي كان بيتكلم وبيقول ده غلط كان بيحصلوا كده زي خالد بالظبط ويمكن انيل
متضحكش علي نفسك عموا مبارك وطنط سوزي وانكل جمال ودو شباب البلد في دهيا
بس الخند لله الشباب ماكنش ضاع خالص زي ما هما فكرين
يا باشا احنا كانت انجازتنا الوحيده في كام شهر اللي فاتوا كاس افريقيا
انت متخيل الهبل اللي كنا عيشين فيه

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 17-06-2011, 12:58 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

هههههههههههههههههه أبو هنا والله اول مره اضحك من امبارح

ايون حضرتك السبب في الثورة اللي في المنتدي خليك في ضهري كدا

اخي العزيز كورسير والله الموضوع مش للتشهير بأحد الموضوع لبيان الحقيقة فقط ومواجههة الصوت العالي ل6ابريل واخواتها بالحجه والمنطق والبرهان

وكما قال alymonir هنعمل ايه لمصر وهنبنيها ازاي ودا حقها علينا

وكما قال الله في كتابة الكريم" ولاتزر وازرة وزر أخري"

مسألتش نفسك ليه حضرتك مبقتش زيه او شربت بانجو او تعاطيت مخدر

لان الانسان هو اللي بيتحكم في نفسه وليس الظروف
قديم 17-06-2011, 01:04 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

على فكره يا مرمر
عمو اللى كاتب الموضوع دا ضابط فى القوات المسلحه
مش فاتح سايبر
ولو فعلا الصور دى مفبره او مش متاكد من مصدرها
فدا يبقى عاااااااااااااااااار عليه
طيب احب اقولك اني عندي متخصصين فوتوشوب يقدروا يعملولوك صوره كده وانيل من كده كمان
وبعدين انت برضوا متغاظ منه علشان الناس عملاه بطل والله انا شايفه انه بطل لانه مات من كتر التعذيب والله لو للدخليه حق او هو فعلا كدا فانتهما عملوا اللي ابشع من اللي هو عمله

اظن صوره زي دي لو كان عمل ايه هو مش اذا الا نفسه يعني لو كان حشاش بتاع بانجوا بيشرب تفاريح ابن ستين في سبعني مضرش حد ضر نفسوا ولو كبيره حشيش هما كبيرهم ايه مافيش مقارنه واعذرني لو انت اب او مخلف ولد وهما كانت حياته غلط او بيعمل غلط اكيد هتثور لصوره زي دي
خلي عندكم ** بقي وارحموا موتاكم

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share

التعديل الأخير تم بواسطة MIDO-SPICY ; 17-06-2011 الساعة 06:46 PM سبب آخر: وضع صور بها مشاهد عنف ودمويه والتعدى بالسب فى حق الاعضاء