العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 03-01-2014, 11:05 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

عمرو بيه ردك و كلامك على راسي من فوق
بالنسبه لاستاذ رامي والموضوع خلص خلاص كانت نيه و كويس انها فشلت و بالنسبالي انا ممكن اكون كلمت عضو و قولت في حق المنتدي كلام بس مكنتش اقصد اساءه ليكم كاعضاء انا اتكلمت في قصه التفاعل و المشاركات لكن فهم اعضاء طبيعي ان بيبقى الدتيا فيها ناس اساس و دول قله والباقي سنيده
وبالنسبه لقرار الحذف و التراضي اللي حصل بعديها انا هارف انك بتنصح نصيحه اخويه لكن الواحد مش صغير يا صديقي 30 سنه لكن من وظيفتي الحمد لله مفيش صنف بني ادم متعملتش معاه متقلقش الواحد عرف الصح من الغلط بس ارجع واقول تاني اللي قولته قبل حتى التراضي انا لا يخصني اداره هنا او هناك انا يخصني المنتدي نفسه
واخر حاجه بالنسبه للايقاف لا تقلق احنا منعرفش بعض شخصيا( طبعا وانا اتشرف بمعرفتي بيك شخصيا) لكن انا ورا صحبي حتي الموت.... الجيش علمني كده
( الموضوع اكبر من رساله على الخاص يا سيدي)

Sent from my LT26i using Tapatalk
قديم 04-01-2014, 04:26 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

شوف يعنى انت قولت مش هترد على وانا احترمت رغبتك لانى للمرة المليون بكرر الموضوع مش شخصى معاك
ولا هعتبر ابداً ان ده موقف كافى لانى احكم عليك ولا اعرفك وتبقى غلطان لو تخيلت برضو انك تعرفنى

بس انت بتوجهلى كلام دلوقتى تانى وانا بقولك مع احترامى للى علمهولك انا كمان ورا مبادئى حتى مع بعد الموت مش الموت بس
علشان ديه اللى هبعث عليها يوم القيامة وهنحاسب عليها قدام ربنا صاحبى اللى يطلع حرامى او خاين او كذوب اديله بالجزمة ومعرفوش وعمرى ما ادافع عنه
انا كدة عندى محرمات ثلاته كدب سرقة خيانة
طماع طفس غبى ندل دمه يلطش اى طبع تستحملة فى صاحبك لكن متصاحبش حد فيه حاجة من التلاته دول خدها منى نصيحة اخوية المرة دى حتى باعتبار السن بدام بتتكلم فى السن اللى اكبر منك بيوم بيقولو فما بالك بسنين

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 04-01-2014, 06:05 AM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

شكرا يابو نورا لردك وحاخد بنصحتك

Sent from my LT26i using Tapatalk
قديم 05-01-2014, 02:35 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

انا عملت اللى يمليه عليا ضميرى يا سيد عمرو . عملية تفريغ المنتديات من عناصرها الفعالة تصرف غير اخلاقى و بتعمله الدول الاستعمارية فى تصفية الدول النامية زى بتاعتنا كده من عقولها و تاخدها بره و تقتل اللى يعاند ويقعد

الموضوع مكنش شخصى و لا سر لأن ده فيروس لو سكت عليه هينتشر فى المنتدى كله و مسير حد يتكلم لو انا سكت غيرى هيتكلم

و بعدين انا ملياش فى الموضوع كله ناقة ولا جمل لا انا باخد نيشان مثلا انى بكتب هنا ولا بعمل فلوس من الموضوع ولا ليا مركز بسوقله ولا بوجع دماغى بالكار ده انا بنقل تجارب شخصية عشان لو غيرى اتحط فيها يعرف ايه اللى حصل و هو ياخد قرارت مبنية على خبرات عملية يا اما بحط افكار جديدة تخلى حياتنا افضل فبدل ما بحتفظ بيها لوحدى بقول صدقة معلومة وبحطها يمكن واحد ينتفع بيها

انا مليش منتديات تانية اساسا بدخلها هو القرية الالكترونية كنت فيه من 2006 ل 2009 و بعد كده وقفت النشاط لما عرضت على فهد المنصور مؤسس المنتدى انى اعمل قسم للأختراعات و الافكار الجديدة و اتحط للتصويت و مجبش اصوات فقولت خلاص كفاية كده و رحت ماشى و لحد انهارده انا و فهد اصدقاء على الفيس و بنتكلم عادى مفيش مشاكل و لسه عضويتى الذهبية زى ما هيا

و مصر موتورز دخلته لما لقيت عبط و غباء الميكانيكية فقولت يبقى ليا تواصل مع بيقة الناس و نفيد و نستفيد مع انى مش اول مره السنادى اركب عربيات كان عندنا السفينة و قبلها ال28 لكن الموضوع كان عادى بالنسبالى لما لقيت مستوى تانى من التعامل و التعقيد و لقيت ان فتاوى الميكانيكية بتودى فى داهية و شوفت ده بعينى مع الجول قررت اشارك مع مجتمع موجود على الاقل محدش يحصله اللى حصلى

بقية المنتديات معتقدش انها ليها علاقة بالعربيات او اللغة العربية منتدى لمطورى الهردوير الهادروير ديفيلوبر سنترال و ده تبع ميكروسوفت و منتدى للأنوفيشن ماركت و منتدى الساينس دايركت سيكر للناس اللى بتحمل اوراق بحثية من الساينس دايركت بنتبادل التحميلات عشان بفلوس و منتدى للى بيدورو على زواج من مسلمات اجانب عشان لو هاجرت قبل ما اتجوز من مصر ابقى عارف عائلات كويسة فى الغربة اخد منها

اما نايل موتورز انا ملياش لا عداوة ولا صداقة معاها بس بعد اللى نشره وائل انا متعجب جدا من موضوع التبرعات و الفلوس و الجو ده - ما تنظمو ايفينتات و لا ريس ولا كارتنج تكسبو منه بدل الجو ده

و بعدين انا مستغرب مصر موتورز مش محتاجه دعايا لأن الميتا تاج بتاعتها قوية جدا فجوجل بيعملها فى الاول بسهولة و لو على الميديا اكلم حبايبى الصحفيين بعد هوجة الدستور و الاستفتاء انزل كام مقال حلوين و ليكم فى اقرب لقاء تلفيزيونى كلمتين حلوين و لو المنتدى هنا عنده حد عاوز يتكلم فى الميديا عن المنتدى و عنده الكارزيما وائل يبلغنى بيه و انا هرتبله الموضوع و بدون ما نتكلف ولا ملميم ولا اعلانات مدفوعة و لا حاجه الرابط يتحط على الشاشة و هما بيرغو و خلصت على كده

قديم 05-01-2014, 11:06 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

تعليقاً على الجزء الخاص بالميديا مصر موتورز علاقته بالميديا هى الافضل حتى الان لاسباب بسيطة

اولاً شامله الاعلام الحكومى والخاص تعاونا مع النيل الثقافيه فى اعداد حلقات كتير وعملنا حلقات كتير وناقشنا قضايا فى عمق اهتمامات السوق المصرى وسياسات وقضايا الشارع المصرى والهامة للمستهلك ممكن حضرتك تعمل بحث على يوتيوب وتشوف بعض الحلقات

نقلت عنا الصحف مباشرة وبالتعاون فى الاعداد على سبيل الذكر لا الحصر المصرى اليوم والاهرام الوفد

http://www.alwafd.org/%D8%B3%D9%80%D...A7%D9%8A%D8%B3

يعنى من غير ما نعمل اعلانات ومن غير ما نعمل مصالح ع الناس ولا نسرق حد موجودين على الميديا بشكل مشرف الحمد لله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 05-01-2014 الساعة 11:24 AM

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى