العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 15-12-2011, 11:27 PM
الصورة الرمزية dr_youssifomar
dr_youssifomar dr_youssifomar غير متواجد حالياً

dr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura about
اعلان هاااااااااااااااام وعاجل وضرورى جدا

اليوم عملت حادث بسيارتى النيواكسنت 2011
والرفرف الشمال طار والاكصدام اتكسر والكشاف الشمال كمان
عاوز اصلحهم ما حدش يعرف اسعارهم كام

(وَاتَّقُوا يَوْماً تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى كُلُّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ وَهُمْ لا يُظْلَمُونَ)
قديم 15-12-2011, 11:30 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاااااااااااااااام وعاجل وضرورى جدا

الحمد لله انك بخير ان شاء الله الناس ترد عليك وتقول اسعارهم

قديم 15-12-2011, 11:33 PM
الصورة الرمزية dr_youssifomar
dr_youssifomar dr_youssifomar غير متواجد حالياً

dr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura about

يا جامعة حد يرد عليا واللة محتار وتعبان ومحتاج نصيحة

(وَاتَّقُوا يَوْماً تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى كُلُّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ وَهُمْ لا يُظْلَمُونَ)
قديم 17-12-2011, 12:46 AM
الصورة الرمزية Ahmed ELderiny
Ahmed ELderiny Ahmed ELderiny غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Electrical & Automatic Control Engineer

Ahmed ELderiny is a glorious beacon of lightAhmed ELderiny is a glorious beacon of lightAhmed ELderiny is a glorious beacon of lightAhmed ELderiny is a glorious beacon of lightAhmed ELderiny is a glorious beacon of light

السلام عليكم
قدر الله وما شاء فعل ,وحمدلله على سلامتك
ان شاء الله بسيطه وتتعوض , انا رأى تروح مركز معتمد من الوكيل (الصوره المرفقه فيها ارقام تليفونات المراكز المعتمده) وانا بقولك مركز معتمد علشان اسعاره اقل من التوكيل وفى نفس الوقت تضمن جودة الصيانه وتحاول يصلح اللى ممكن يتصلح يعنى انا عملت حادثه قبل كده والاكصدام الامامى اتقطع وروحت للمركز واتصلح ولحمه بـ 90 جنيه والرفرف ممكن يتسمكر ويرجع تانى
ان حالة الاجزاء التالفه سيئه جدا ولا يمكن اصلاحها ممكن تجيب مكانها اجزاء استعمال خارج هاتبقى سعرها قليل ومتينه
بالنسبه للاسعار فى التوكيل انا اعرف سعر الاكصدام الامامى 1200 جنيه والكشاف الامامى فى حدود 1200 جنيه بس مش متذكر الرقم بالضبط ومعرفش سعر الرفرف بس ممكن تتصل بالتوكيل او اى مركز معتمد وتعرف السعر بالتليفون.
لا تقلق كل شئ هايرجع تانى ان شاء الله والحمد لله انها جات فى الصاج والفلوس ومش فى الصحه.

التعديل الأخير تم بواسطة Ahmed ELderiny ; 17-12-2011 الساعة 12:58 AM
قديم 17-12-2011, 02:11 AM
الصورة الرمزية hany61
hany61 hany61 غير متواجد حالياً
من انا؟: انا المصرى كريم العنصرين
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: حبى لبلدى مصر

hany61 is a glorious beacon of lighthany61 is a glorious beacon of lighthany61 is a glorious beacon of lighthany61 is a glorious beacon of lighthany61 is a glorious beacon of light

السلام عليكم
قدر الله وما شاء فعل ,وحمدلله على سلامتك

سبحان اللة وبحمدة سبحان اللة العظبم
لاحول ولاقوة الا باللة العلى العظيم
رحمك الله يا ابي
: BUTTER~183:
موقع عصاية الامان
http://www.youtube.com/watch?v=DYMq5J3KGEU
موقع رفع الصور
http://www.masr1.com/