العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 24-06-2011, 03:01 AM
ahmedmd3 ahmedmd3 غير متواجد حالياً

ahmedmd3 is on a distinguished road
للاهمية ارجو المساعده من اهل الخبره

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعضاء منتدي مصر موترز الكرام انا كان معروض عليا هيونداي نيو اكسنت موديل 2010 مانيوال عدادها عامل 16280 كم والعربيه حالتها مشاء الله كالزيرو وصاحبها عايز يبعها 76000 كنت عايز اعرف ايه رايكم سعرها ده كويس ولا كتير عليها ولو كتير عليها المفروض تساوي كام بالظبط
قديم 24-06-2011, 04:02 AM
الصورة الرمزية matars
matars matars غير متواجد حالياً
من انا؟: above normal
التخصص العملى: طالب
هواياتي: الملاكمة

matars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to all
افتراضي رد: ارجو المساعده من اهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmd3 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعضاء منتدي مصر موترز الكرام انا كان معروض عليا هيونداي نيو اكسنت موديل 2010 مانيوال عدادها عامل 16280 كم والعربيه حالتها مشاء الله كالزيرو وصاحبها عايز يبعها 76000 كنت عايز اعرف ايه رايكم سعرها ده كويس ولا كتير عليها ولو كتير عليها المفروض تساوي كام بالظبط
بص ياباشا
موديل 2011 زيرو عامل 85500 من غبور يعني يقل بره من الف لي 1500 بس التوكيل عربية مضمون عن المعرض طبعا فنها متساتش سواق من حد لحد المعرض يجري بيها ويلعب والشغل ده بس هو اكيد جبها ققل من السعر ده بي 2000 جنيه لانها غلية من حوالي تلات اربع شهور
طايب دي ولو بقالها سنة فعلا يبقى الراجل ده برنس ومحافظ لانو مش عامل كيلو متر كتير واكيد العربية هتبقى بامر الله زي الزيرو
ومدام بيتكلم في 6 في مجال انك تنزل معاه فيها بس اهم حاجة تبقى العربية كويسة لو كويسه فعلا
يبقى مبروكة عليك واستخر ربنا
وبقى طمنا عليك

قديم 24-06-2011, 02:12 PM
ahmedmd3 ahmedmd3 غير متواجد حالياً

ahmedmd3 is on a distinguished road

الف شكر ليك matars باشا وان شاء الله انا هحاول انزل من تمنها شويه وربنا يقدم اللي فيه الخير ان شاء الله بس انته شايف اني ممكن انزلها لكام مثلا الف او الفين
قديم 25-06-2011, 04:32 AM
الصورة الرمزية matars
matars matars غير متواجد حالياً
من انا؟: above normal
التخصص العملى: طالب
هواياتي: الملاكمة

matars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to allmatars is a name known to all

الي تعرف تنزلو بس اهم حاجة يكون مرضي نفسيا علشان قرف العربيات دي مش عايز اقولك
يعني انا عندي تاخد بتمنها
بدل متنزل في 6 الاف جنيه ويبقى مش راضي ونفسو في العربية وانت بقى مش ناقص من كلام ده
وربنا يوفقك ويرزقك خيرها ويكفيك شرها وتجيب الاحسن منها وزيرو كمان