العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 10-08-2012, 01:29 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
للاهمية مساعدة تعديل اللانوس

السلام عليكم ورحمة الله ... انا معايا لانوس 2008 فضي اللون وحبيت اعمل فيها تعديلات اسبور كانت عجبتني زي اكصدامات امامي وخلفي وعتب والجناح العجيب اللي على الشنطة ده
اسف كنت عاوز ارفع صور بس النت عندي وحش اوي فشغلوا مخيلاتكم بقا ههههه

المهم انا لو جبت اكصدام اسبور فيبر وكده اوطى شوية من الاصلي علشان تعديلات الفوجلايت وخلافه يا ترى مع جنوط 13 اللي عندي هتبقى مقرفة وانا باخد الجبال المصرية اللي اسمها مطبات وله مش هتفرق معايا ؟؟؟؟؟
ارجو الافادة وياريت لو حد يعرف الاسعار اكون شاكر جدا
قديم 10-08-2012, 07:31 AM

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
افتراضي رد: مساعدة تعديل اللانوس

طيب اللي هيقول هديله هدية ههههه ايه يا رجالة مفيش لانوسية هنا وله ايه
قديم 10-08-2012, 08:12 AM
ahmed™ ahmed™ غير متواجد حالياً

ahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the roughahmed™ is a jewel in the rough

ايوة هتأثرفي المطبات
غير كدا تعديل من اللي بالك فيه دا مع جنوط 13 صدقني هاتتعب في الفاضي وهايديك نتيجه بالعكس
عايز تعدل كبر الجنوط عشان المنظر العام وتحس فعلا بالتعديلات اللي انت عايز تعملها
..اصلا الحوار دا في بالي اصلا اعمله خلال الفتره الجايه في الاكسنت بتاعتي
متعرفش تعديل لاكصدامات والعتب يعملوا كام؟

قديم 10-08-2012, 08:20 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed™ مشاهدة المشاركة

ايوة هتأثرفي المطبات
غير كدا تعديل من اللي بالك فيه دا مع جنوط 13 صدقني هاتتعب في الفاضي وهايديك نتيجه بالعكس
عايز تعدل كبر الجنوط عشان المنظر العام وتحس فعلا بالتعديلات اللي انت عايز تعملها
..اصلا الحوار دا في بالي اصلا اعمله خلال الفتره الجايه في الاكسنت بتاعتي
متعرفش تعديل لاكصدامات والعتب يعملوا كام؟
لا والله انا لسا مسألتش .. انا بس عرفت اماكن ناس بتوع فيبر وقولت اسال هنا علشان مينضحكش عليا والافضل فعلا انك تسال مرة واتنين وتلاتة لان الناس اليومين دول ربنا يستر منهم
تغيير الجنوط انا كان قلبي حاسس طيب يمشي 14 اسبور وله حديد واصل انا بخاف من الثبات بتاعها يتأثر لاني سمعت كل ما نسبة العربية مع الكاوتش قلت على الارض كل ما ثباتها اعلى
قديم 10-08-2012, 09:41 AM
الصورة الرمزية Moha28
Moha28 Moha28 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب مبيعات سيارات
هواياتي: صاحب محل تعديل سيارات

Moha28 has a spectacular aura aboutMoha28 has a spectacular aura aboutMoha28 has a spectacular aura about

سوي تعديلات من الداخل في السياره مراتب سبورت CD من الخارج الجنوط خليها كبيره ونزل السياراه شوي من قدام ومن الخلف نزلها شويه مو كتير