العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-01-2012, 07:15 PM
magifer magifer غير متواجد حالياً

magifer is on a distinguished road
افتراضي ايه اخبار الرؤيه هتنعدم عندي كده ولا هشوف برضه !

بعد ازنكوا يا جماعه انا بكره عندي اخر يوم في امتحاناتي فطلعت في دماغي فكره اني افيم هههههه هي طلبت معايا كده و افيم ultra كمان بس عرفت ان ال ultra مش هشوف منه حاجه فعايز حد يقولي ايه الاحسن ultra ولا super dark black و ايه احسن في الرؤيه علما اني مش هعمل فتحه للمريات الجانبيه عشان بيبقي شكلها زباله اوي
و ياريت بقي لو خد يقولي علي حد محترف يكون صنايعي يركبهولي و تكون اسعاره حلوه عشان صحابي مركبين في شارع دمشق ب 180 و 200 و حاجات كده خرافيه
معلش هتعبكم معايا بس انتوا اخواتي يعني
قديم 22-01-2012, 04:50 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اخبار الرؤيه هتنعدم عندي كده ولا هشوف برضه !

super dark black هتشوف منه شويه لكن الالترا صعب جدا باليل هيتعب عينيك وفي في شارع شبرا واحد ممتاز بجوار بيتزا هت اللي في وش بنك بلوم بعد محطه الخلفاوي بحاجات بسيطه تحياتي
قديم 22-01-2012, 04:58 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه اخبار الرؤيه هتنعدم عندي كده ولا هشوف برضه !

وبما انك بتسأل علي موضوع الرؤيه فأنا بأكدلك ان حتي super dark blackفي هتتعدم الرؤيه باليل ههههههههههههههههههههههههه ههههههه