العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 30-01-2010, 01:28 AM
ah_boba_ly ah_boba_ly غير متواجد حالياً

ah_boba_ly has a spectacular aura aboutah_boba_ly has a spectacular aura about
امته هيتعدل الحال دا ونبقى زي بقيت الناس

ازيكو يا جماعه يا رب تكونوا كلكو مبسوطين وتكون الامتحانات مش نكدت ع حد (مجرد امنيه بخلاف انها نكدت علياptmnlo123per144)
المهم دا اول موضوع ليا هنا في المنتدى الجميل دا

الموضوع بقى ابتدى من اني اشتريت عربيه سكودا اوكتافيا 2008 كانت تقريبا 180 الف جنيه وافتكرت بقى اني اشتريت عربيه جامده من احلى العربيات الموجوده عندنا في مصر ودي حقيقه لغايه ما سافرت السعوديه واشتريت عربيه bmw 528 موديل 2000 وكان سعرها تقريبا 45 الف ريال بس حالتها نظيفه جدا(مش انا الي ينضحك علياptmnlo123per1115) يعني يعملوا بالمصري تقريبا 80 الف جنيه المهم ان الفرق بالمصري تقريبا 100 الف جنيه
المهم قولت اني هسوق عربيه المفروض ان بتاعتي برقبتها نظرا لفرق السعر وفرق الموديل كمان
ptmnlo123per144 وكانت المفاجئه لقيت ان البي ام افضل من الاسكودا اضعاف اضعاف اضعاف مش عايز اقولوكوا ع الامكانيات الي فيها رغم انها موديل 2000 امكانيات مش هتنزل ف العربيات الي موجوده عندنا ف مصر الي هيا في المتوسط (في حدود 170000-180000) ولا بعد عشر سنين كمان

بصراحه انا زعلت اوي وحلمت باليوووم الي مصر تبقى كدا فيه يا رب ييجي اليوم دا قبل ما نمووووت

معلش طولت عليكوا بس حبيت اوصلكوا احساسيptmnlo123per144

التعديل الأخير تم بواسطة ah_boba_ly ; 30-01-2010 الساعة 01:37 AM
قديم 30-01-2010, 01:39 AM
الصورة الرمزية مظهر صفوت
مظهر صفوت مظهر صفوت غير متواجد حالياً
من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مخرج بالتليفزيون المصرى
هواياتي: القراءة.. وتشجيع الاهلى بجنووووووون

مظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud of
افتراضي رد: امته هيتعدل الحال دا ونبقى زي بقيت الناس

ptmnlo123per1146 احلم براحتك وانسى.....انسى يا ah_boba_lyptmnlo123per172 ptmnlo123per172ptmnlo123p er172ptmnlo123per172
قديم 30-01-2010, 01:41 AM

ههههههههههههههههههههه انا قولت كدا برضو
قديم 30-01-2010, 01:42 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

متقارنش اسكودا بل بى ام دبليو ابدا وهقولك شوف اسكودا موديل 2000 لما كام جديدة كانت بكام والبى ام 2000 لما كانت جديدة كانت بكام هتلاقى فرق رهيب وبعدين شوف اسكودا اخير موديل بكام والبى ام اخر موديل بكام وهتشوف الفرق انت لازم تتبهر وبصراحة مصر عمرها ما هتبقى زى ما انت عايزها

قديم 30-01-2010, 01:54 AM

اهاااا اانا عارف بس انا مش بقارن موديل 2000 بموديل 2000 انا بقارن بين موديل 2000 بثمن صغير وموديل 2008 بثمن كبير يعني بتكلم ف 8 سنين مش شويه وبتكلم كمان ف فرق 100 الف جنيه