قديم 22-04-2011, 03:03 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عن تجربة - تجارب وخبرات فى شتى مناحى الحياة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا باشا و الحمد لله ان الاسعار طلعت معقولة مش في العالي اوي زي ما كنت متخيل
بص يا ابو جاد
الموضوع ده نسبي الى حد كبير
ازاي بقى
ممكن الاسعار اللي قلتلك عليها دي تاخدها من صنايعي
وتيجي تروح مكتب ديكور تقوله اعملي الشغل ده يقولك السعر كذا وكذا دي يعني تضرب في 2 أو 3 من الاسعار اللي انا قلتلك عليها
ليه بقى
لان ده صنايعي على قده وده مكتب وعاوز يطلع مكسب وايجار وسكرتيرة وتليفون ألخ ألخ ألخ

نرجع بقى تاني للصنايعي نفسه
تيجي تتفق معاه يقولك اشوف الشغل الاول
تاخده توريه الشغل يلاقي الشقة في عماره في المهندسين يقولك سعر كذا
يلاقي عمارة في عين شمس يقولك السعر كذا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

و انا بشكركم كلكم انا اكبر مشكلة في حياتي اني من الناس الي مبتعرفش تعمل اي حاجة بايدها خالص يعني لما داواية لمبة تبوظ عندي للاسف بجيب الكهربائي فلا تتخيلوا انا مبسوط بالموضوع ده اد ايه علي الاقل بطلع منه بافكار جديدة عليا

اي خدمة ياعم محمد
ولو عاوز اجيلك اعلمك كورس عملي في كل حاجة
الحمد لله اخوك مش بيدخل البيت اي صنايعي غير في الحاجات التقيلة لكن اي صيانه اي حاجة خفيفة بعملها

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون