قديم 30-03-2011, 01:19 AM
ايمن عبدالحميد ايمن عبدالحميد غير متواجد حالياً
من انا؟: المصرى كريم العنصرين
التخصص العملى: محامى ومستشار قانونى
هواياتي: ميكانيكا السيارات

ايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud of
للاهمية رد: موسوعة اسعار قطع الغيار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة didos مشاهدة المشاركة

العفو يا جماعة وهحاول اجمع المزيد فى اقرب فرصة
على فكرة يا ديدوس فكرتك القديمة فى موضوع قطع الغيار هايلة والغريب ان محدش رحب قوى بيها انا اول مرة اشوفها النهاردة من ردك علية فى موضوع الاستغناء عن الادا ، احنا بقى ممكن نجمع من اعضاء ملاكى اسكندرية مثلاً طلبية ابلاتين وكوندينسر وبوجيهات لادا مثلا مرة واحدة وبعدها طلبية فلاتر زيت وبنزين وهكذا السعر يتقسم على المجموعة تقف الحاجة ببلاش على الفرد ونبقى عندنا قطع غيار الصيانة الدورية باستمرار واللى يفيض ما يخسرش لأن الاسعار بتغلى انا طالب منك إحياء الفكرة من جديد ، وممكن كمان نقسم المجموعة لمجموعات حيب نوع السيارة يعنى مثلاً لو 6 افراد معاهم لادا اة شاهين يشتركو فى شراء دستة او اتنين من قطع الغيار دائمة الاستهلاك ونوزعها على بعض واحنا قاعدين على اى كافية ................. فكرتك ممتازة جدا وانا هروج لها مع اصحابى لأن كلهم تقريبا لادا وشاهين، وتابع معايا لغاية ما نستقر على رأى

تحياتى