قديم 03-03-2013, 01:59 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب قاتلة في اللوجان 2010

والله عندك حق فعلا المفروض العربيه ديه اصلا سعرها لا يزيد علي 56 الف والسعر ده كانت نازله بيه اول منزلت السوق وفعلا العربيه فيها عيوب كتيره جدا ويبتم اكتشفها مع الاستخدام زي مثلا البوابه البلاستك اللي لازم تتغير مع الوقت ونحره الفتيس وده عيب شائع جدا وضعف موتورها مع التكيف لانه 8 صباب وده من المواتير الضعيفه جدا وضعف الشديد في بعض المناطق في جسم العربيه عن المناطق الاخري زي الرفرف الخلفي شمال لو حد سند عليه بايده بيطبق ولزاد وغطي الارتفاع الجنوني في سعرها الذي لايتناسب مع امكانيتها الصراحه وياريت الاعضاء اللي معاهم العربيه ميحكموش علي كلامي الا لما العربيه تقعد معاهم وكلامي هيتثبتلهم بالحرف الواحد وميدخلوش يقولنا بالله عليهم العربيه عاليه ويقلنا ديه ميزه رهيبه ارجوكم محدش يحكم علي العربيه اليي بعد مرور 5 سنين عليها في السوق وانصح اي حد عايز يجيب العربيه يفكر كوييس اقبل يجيبها وخصوصا مع ارتفاع سعرها الجنوني وارجو محدش يزعل من كلامي وخاصه من ملاك العربيه انا ده رايي في العربيه بعد تجربه مرئيه وليس رائي في اصحابها المحترمين فارجو ان يتم تقبل كلامي واختلاف الرأي يتم قبوله