قديم 11-03-2012, 07:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mishmishy مشاهدة المشاركة

شكرا لردك واهتمامك يا استاذ سيف. وعموما انا كنت بتصل علشان انا جاد فى الشراء فعلا. باختصار انا معايا لانسر كرستالة 99 عاوز اغيرها بعربية أحدث اوكتافيا A4 او سوزوكى فيتارا 4 باب موديل فى حدود 2005 مثلا بحيث ادفع قسط شهرى 1000 جنيه واعتبار عربيتى مقدم. هل ممكن الاقى ؟

شكرا لردك واهتمامك يا استاذ سيف. وعموما انا كنت بتصل علشان انا جاد فى الشراء فعلا. باختصار انا معايا لانسر كرستالة 99 عاوز اغيرها بعربية أحدث اوكتافيا A4 او سوزوكى فيتارا 4 باب موديل فى حدود 2005 مثلا بحيث ادفع قسط شهرى 1000 جنيه واعتبار عربيتى مقدم. هل ممكن الاقى ؟ على فكرة انا من القاهرة وايه الضمانات المطلوبة والاجراءات. منتظرردك
موديل 2005 بتم دفع 50% مقدم والباقى على24 شهر
برجاء تحديد ضمنات حضرتك هل فى مفردات مرتب وبكام
للاستفسار السريع
09009488