قديم 17-02-2013, 09:44 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice
افتراضي رد: زهقت من توكيل الامل والاحسن يبقى توكيل الفشل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zooma448 مشاهدة المشاركة

انا زهقت من التوكيل الفاشل دة مع انى من اوائل اللى اشترى BYD المصرى لكن التوكيل زهقنى منها و اخر حاجة انى كل ما اروح اعمل صيانة دورية اسأل عن تيل الفرامل علشان مكتوب انة بيتغير وعم جمال يقول لا خسارة لسة فية لحم كتير لحد ما وصلت ل60 الف وتاكل واكل الطنابير و غيرتهم الاثنين ودة بسبب اهمل التوكيل ولما اتركب التيل الجديد بدأ يصفر رحت فى صيانة 70 الف و طلبت الكشف علية لانة يصفر من الاول فقالوا لى ان تيل الفرامل وحش لانك غيرتة برة التوكيل ولما شافوا الفاتورة وتأكدوا انى مغيرة فى التوكيل قالوا علشان انت اخت النوع الصينى الرخيص مش الالمانى فقولت انا لم اختار حاجة انتوا اللى حطيطوا دة فكان الرد ان دة النوع الوحيد اللى كان موجود شوفتوا كذب اكتر من كدة
عاوز اعرف نوع تيل فرامل كويس ومكان محترم اعمل فية صيانة العربية
وحسنا الله ونعم الوكيل
انا مش عارف انت منيين ؟؟

بس عندك مركز الصيانة بتاع المهندس اللى اسمه ايميل عندك واحد فى الزاوية وفرع تانى جديد على المريوطية هرم بس يكفى انى ااقولك انهم حافظين العربية وعندهم قطع غيار ليها ولو معاك حاجة عايز تركبها من بره مفيش مشكلة طبعا
جرب وشوف مش هتخسر حاجة !!!