قديم 23-04-2012, 08:55 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صيدليه مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

لو سمحت حضرتك انا عايز اقراص او شراب لاى حاجه تودى البلغم الى انا زهقت من عشتى بسببه لدرجة انى كنت عامل موضوع عنه ازاى وجربت الحجات الى اتقليتلى ومنفعش حاجه ومش عايز يطرد ولا يتبلع وبكميه كبيره وقفه سدا زورى والدكتوره هبه الى فى المنتدى الحمدلله تبعتنى راح شهر ورجه تانى وايوه بئه لو انا فى درس عشان انا مازلت للاسف لما اكون فى مكان مش واخد رحتى لما اكون فى البيت لاخد راحتى اكتر اكسر واضرب ههههههههه اما فى الدرس مش بعرف اعمل اى حاجه لدرجه انى مش بعرف ابلع ريئى بسسبه بيطلعلى ويزهقنى لو انا بلعت ريئى يا ريت تشوفلى حاجه لده عشان بقاله عندى من شهر 5 \2011 حتى الان يعنى الشهر القادم عيد ميلاد البلغم عندى كل شهرين يروح وييجى ثانى اجمد وعشان انا
طيب حضرتك مدخن؟
البلغم لونه ابيض ولا داخل علي اصفر او اخضر؟

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*