قديم 19-02-2010, 12:38 PM
najahaja najahaja غير متواجد حالياً

najahaja is a jewel in the roughnajahaja is a jewel in the roughnajahaja is a jewel in the rough
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

انا لو معايا فيرنا شوف فيرنا يعني متجيش حاجة جمب الانسر اكتسح الانسر مش عايز اقولك اني ممكن مشوفكش في المرايا هتقولي الفيرنا مش ثابتة هاقولك معاك بس انا عايز اعرفك ان موتور الانسر مش قوي جدا ولا حاجة ودي حاجة اكيدة مفيهاش نقاش مش محتاجة كلام ان الفيرنا سحبها اعلي من الانسر بكتيير انت بتقول اللي هيخسر ياتري مين اللي هيخسر سحب الانسر ام سحب الفيرنا الفرق واضح دون منافسة المفروض انك تعزمني دلوقتي [/quote]

بدون مانخرج عن الموضوع انا معايا فسرنا حالتها كويسه جدا وكنت والله العظيم بشد امبارح مع مرسيدس c 200
ومش بشكر في نفسي بس بجد تعبت المرسيدس جدا جدا وعديت كمان منها بكتييييييير.....
انا معاك ان اللانسر مش احسن عربيه فالدنيا بس الفكرة انها عربيه غالية شوية بالنسبة للاوبشن بتاعتها وتدخل جواها تلاقيها فقيرة فالاوبشن مقارنة مثلا بالسيراتو او الكروز(اللي تقريبا نفس السعر)
بس الواحد بيحب انه يكون عنده عربية لانسر عشان بعد كده صيانتها معروفه وعيوبها معروفه وتظبيتها سهل ومعروف برضو
ولو مثلا السيراتو او الالنترا هنلاقيهم عربيات ناجحه ومكسرة السوق بس بصوا لعمر اللانسر وعمر العربيات دي
وبيني وبينكم الموضع سهل جدا لان العربيات دي نفسيات لازم العربيه اللي تجبها لاااااازم تكون مستريح نفسيا ليها حتي لو كانت اقل عربيه عشان لو مش عجباك هتتلككلهاptmnlo123per195
معلش طولت عليكم فالكلام
والسلام ختام