قديم 06-09-2009, 04:22 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افضل سيارة فى حدود 50 الف جنيه

اولا انا مقدرش انصحك بالالتو مجربتهاش وشكلها مش عاجبنى ومساحتها اومكانيتها محدودة جدا مقارنة بحاجات كتير

الاسبيرانزا انا جربتها والعربية شكلاً وموضوعاً اعلى من سعرها بكتير بس قطع الغيار والتوكيل يخوفو اى حد

الكيا برايد فعلا مبقتش تتعمل فى كوريا وان كانت بعض قطع الغيار كورى وبعضها ايرانى لكن عامة تصميم الكيا سهل اى حد يصنعة وكيا نفسها بداءت بيه مشوارها فى تصنيع العربيات وكانت واخداه من مازدا ومازدا واخداه من فورد

فسواء كانت البرايد امريكى يابانى كورى ايرانى فهى عربية تصميمها جيد جدا وعملى واعتمادى وقطع غيارها منتشره ورخيصة بس الخامات والتصميم الداخلى فقير جدا والاسبيرانزا الصغيرة تتفوق عليها فى النقطة ديه بجدارة

فانا انصحك بالبرايد بما انى من عشاقها لكن خد اراء كل الناس طبعاً

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش