قديم 02-01-2011, 01:21 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد عايز قطع الغيار باسعار الجملة والمصنعيات كمان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا بتكلم عن نفسى صعب اوى الموضوع ده وان كان تفكيرك بالشكل ده شىء ممتاز وايجابى بس واقعياًَ صعب
انا مثلا عايز جوز كبالن وتيل وشوية حاجات بقالى يمكن شهرين ومكسل اجيبهم وكل يوم اقول بكره اروح علماً بانى عارف الاماكن وكل حاجة بس كسل ومشاغل فصعب اتربط كمان بحد تانى

من ناحية تانية ممكن انا مثلا ابقى عايز اجيب اكصدام انزل اجيبه جديد الاقى غالى اقول اشتريه استيراد او حتى ما اجيبهوش واصلح القديم ساعتها هقولكم متعمولش حسابى فى الاكصدامات

صعب اوى تنظيم حاجة بالشكل ده ان لم يكن مستحيل والمجهود اللى هيتعمل فى تنظيم حاجة زى كده مين هيتولاه وهيبقى المقابل بتاعة ايه خاصة ان حاجة زى كده بالشكل ده هتبقى مرهقة جدا جداً ومحتاجة تفرغ

لكن لو على الخصومات ممكن اى حد فينا يلاقى موزع قطع غيار اسعارة كويسه وقبل الاسعار حاجتة كويسه ومبيشتغلش فى قطع مضروبة اقولة اعرفه بالموقع واعرض عليه انه يدى للاعضاء عروض وخصومات ويكسب فى المقابل دعاية ليه على الانترنت من خلال موقعنا واعضائنا
وده اللى احنا بنعملة فعلاً الحمد لله
الكسل ده ملوش برشام يتباع في الصيدلية! أنا عاوز اسففف شريط بحالة! بس اخيرا شديت السيارة و غيرت الشقف الجلد و حارفع الصور قريب ان شاء الله