قديم 10-03-2010, 10:19 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ان لم تستحى فلا تفعل ما شئت

فعلا مهزله والله بس عندى مداخله جديرة بالذكر ومليون علامة استفهام هل فعلا فى سيارة محركها بيقع من الحوض هل هذة كل الحكاية اما ان للموضوع تفاصيل اخرى مثلا كان فى وقت سابق صدم السيارة وبعدين قام باصلاحها او بالنسبة للسيارة التى تأكل زيت عالى مش ممكن مثلا يكون استخدم نص ساعة سيىء كافى بتدمير محرك السيارة خصوصا لو كانت فى مراحل التليين الاولية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اكيد للقصة بقية لكن كل واحد بيحكى القصة بالطريقة اللى بتعجبة لكن بصراحة اما شاركت بالموضوع لانى صدقت الراجل وممكن احتمالية حدوثها لكن فى الوقت ذاتة فى مشاكل مش بتدخل دماغى اجيبها شمال يمين مش نافع تدخل مفيش منطق لان الاولى كانت السيارات اللى هى اشباه سيارات تجوب شوارعنا ليل نهار وهى كتله من الخردة المتحركة لم تحدث لها تلك المشاكل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اليس كذلك انا متأكد ان السيارات الصينى لا زالت لا ترقى الى المستوى المطلوب وممكن خامات زفت لانى النهاردة كمان وانا مروح عديت على توكيل جاك فى شارع البطل احمد عبد العزيز لاقيت سيارة جاك الجديدة مش فاكر اسمها تشبة شوية الالنترا واخدة من كل سيارة شوية جودة تصنيع شيئة لو قارنها بالاسبرانزا M11 مثلا لكن فى الوقت نفسة لقيت السيارات التجارية النصف نقل لا بأس بها وجيدة لكن بالنسبة للسيارة التى تشبة السيارة التى يقوم ابو الفتوح بتجمعيها لاقيت ان sg تتفوق عليها لكن مع فرق فى السعر يصل 18 الف
لقيتها النهاردة 95 لكن مستوى التشطيب متوسط