قديم 01-09-2011, 03:34 PM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استطلاع رأي حول الاكسنت ار بي

و انا فعلا مع الرد سابق . ليه العربيه تبقي بأغلي و اعلي سعر في فئتها لا و بتنافس الفئه الاعلي منها . ده طبعا ما ينفعش المفروض عربيه زي دي لو الحاج غبور عايز يغليها كده ما ينفع تغلا او يعدي سعرها 95000 جنيه اكتر من كده حرام اوي . و يبقي ما حسبهاش صح اللي يشتريها اصلا . ده اغلي فئه الكامله هاي لاين بتعتها ب 114500 جنيه . ليه ان شاء الله ده انا اكمل علي الفلوس دي الفين و لا 3 تلاف جنيه و اجيب سيراتو اتوماتيك فول اوبشن و فتحة سقف و علي الاقل راكب سيراتو مش اكسنت اللي لو راحت و لا جت اكسنت (الشكل مش هو كل حاجه) و السيراتو شكلها اروع بكتيييييييير اوي منها و اوسع منها و موتورها افضل (بكل المقاييس السيراتو افضل)

انا قارنت السيراتو بذات علشان العربيه دي معايا و عارفها كويس و عربيه ممتازه بس عفشتها رياضيه و نشفه شويه مش اكتر . و العربيه ال RB شوفتها مع صاحبي حقيقي و لقيتها ضيقه اوي و صغيره و لما بقوله كده قال:
(انها اكسنت يعني ده الحجم الطبيعي بتعها . فا مش علشان الشكل الجديد تبقي بالغلو ده)

و الكلام ده برضوا للالنترا الجديده (فعلا غاليه جدا) و برضوا السيراتو عندي احسن منها كتير

شكر خاص : أ.محمود علي هذا الموضوع المميز و اسف علي الاطاله و اتمني اعرف رأي حضرتك فالكلام ده