قديم 14-09-2009, 10:58 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن الاوفر دريف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل قطب الشملي مشاهدة المشاركة

اولا انا عاجز عن الشكر وربنا مايحرمنا منكم جميعا وسعيد جدا بمشاركتكم وكما استجابتكم لاستفساري
اشكر نيسان وبالنسبة(الزيت اللى بيتغير كل 5000 كم لو غيرته فى معاده مش هيكون ليه اى تأثير سلبى على المحرك
و يا ريت توضح السؤال الخاص بالزيت تانى)انا الاول كنت بغير على 1500 كيلو مرة بالفلتر ومرة من غير بس ولكن الان كل 5000 الاف فعاوز اتاكد غلط ولا لا لاني خايف انه يكون تاثيرة سلبي على الماكينة ..... وشكرا

اشكر bmkbmk وانت جبت الرقم الجااااااامد ده ازاي عرفنا ازاي بقى واشكرك

واشكر ال م/ احمد كامل جزيل الشكر

واشكر الدكتور /bolbdan ولكم مني جزيل الشكر على توضيح الامر وتبسيطة وربنا يجعل مصر موتورز عمار
زي ماقال محمد

وسعيد جداااااااااااا بانضمامي اليكم وربنا مايحرمني
شكرا يا باشا و جميع اخوانك فى المنتدى تحت امرك و بالنسبة للرقم يا باشا ..انا بصراحة كنت اعرف رئيس المرور بتاع نويبع ,,بس عموما قوللى لما تيجى تنزل مصر و انا هقولك تظبط رقم جامد ازاى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!