قديم 03-05-2015, 04:46 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بيجو 504 وتعديل المحرك الى 505 GTI !او!!نيسان!

الله يبارك لحضرتك و يزيدك من علمه .,. و مبسوط جدااا ان لي صديق زي حضرتك علمه وافر في الحاجه اللي بيحبها مستر كارز ادمير ...
دعواتك ان هيفا نوبيرتي تظبط لاني لسه مغير جوان غطا التاكهيات و الفتيس كان بيعض في التاني و الواد بيقلي كان مسمار مكسور في الفتيس و ركبتها و غير زيته و الحمد لله الفتيس ظبط و فاضل العلقه الكبيره الاسكترا عايزه تتغير لانها بتجيب سنه زيت و غير لها اوليسيهات مؤقتا لحد ما ربك يرزق و اغيرها بواحده استيراد لان الدنيا ماسكه و مفيش فلوس .,. و اعذر اخوك الصغير لو غلط في وصف الحاجات الميكانيكيه و الاعطال اللي عندي بالظبط .؟. لاني باركب الدبابه و للاسف مش باقف عند الصنايعيه مع ان نفسي بس عشان اكل العيش الاجزخانه , ربنا يعين عباده .
استمتع بفديوهات الاسد الفرنسي وحش طرقاتنا العجيبه ...
:ilov eyou24:

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*