قديم 24-08-2010, 11:57 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

اشكر جميع الاعضاء ال بتتناقش وعيزة تعرف معلومات وتستفيد من معلومات وتشكك فى انى استفيد من من عدم ردودى على الناس بكامل المعلومات
بس كما قولت قديما لية انا طيب مفى اكثر من 25 صاحب معرض ايجار سيارت على المنتدى لية محدش بيجاوب على الناس اصلا غيرى
لية محدش بيرضى يفسر لى حد اسئلتة زى مبيعملوا اعلانات وبيكتبوا موضيع لية عيزنى انا اوضح واقول وافسر لمجرد ان ناس معندهاش اصلا استفسار ولا محددة هى عيزة تعمل اية مجرد انها فكرة ومش محددة هى عيزة تستفيد ازاى
لية عيزنى اقول انا فيدت من فى الردود ولية عيزنى اقول اسرار ناس لم تكن عندها الجراء فى انها تنشر استفسارها على الملاء عيزنى انا اناقشة على الملا
لية الناس مش عيزة تقرا فى القسم كويس قبل متقول رايها لية مساتش اى شخص تانى من اصحاب المعرض لية انا
الناس ال شككت فى فى اى شى يريت توجهنى على الملاء بصورة واضحة اكثر شخص قال انى قولت لة سعر العربية ومش عجبة طيب يريت يفتكر كلامى كويس ويفكرنى هو عمل اية بعد 24 شهر وفى النهاية يحسب كامل ما حصل علية وما صرفة ويشوف الناتج ال طلع هو ال قولت علية ولا لا
يريت نكون اسئلتنا وضحة والناس ال عيزة تعرف معلومة وخلاص لازم تعرف شى مهم جدا
مفيش انسان لية نفس ظروف الاخر علشان يطبق على نفسة نفس الحالة
موجود فى القسم موضوع اسمة استفسارات وعبارة عن سوال وجواب ارجوا قرائتة جيدا