قديم 11-06-2012, 07:09 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: صور فرش جلد رينو لوجان - Renault Logan

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاوز عربية مشاهدة المشاركة

بجد شغل عالي ماشاء الله عليكم بس عاوز اعرف ينفع يركب منغير فك الكراسي؟ وبالنسبة للتصميم اللي انت عارض صوره ده يكلفني كم؟ ولو عندك صور لفرش مش جلد ياريت تعرضه وتعرضلنا سعروا وبالتوفيق انشاء الله
جزيل الشكر على مرورك وعلى المشاركة , الفرش دة بيتفصل بنفس مقاسات الاصلى وبنفس الشكل تفتكر نضيع تعب التفصيل ونركب الفرش من غير فك الكراسى ( الحمد لله عندنا فنيين بيتقوا ربنا وبنحافظ على سيارات العملاء اكتر من سياراتنا وعشان تطمئن اكتر بتاخد ضمان سنتين ضد عيوب الصناعة واى خلل فى الفك او التركيب مسئولين عنه مسئولية كاااااااااملة ولو فى اى ضرر اكيد مش هنفك الكراسى )

ولو على الاسعار اعتبره وصل والصور هتلاقيها على صفحتنا بفيسبوك ادخل واتفرج وقولى رأيك , شكرا على مرورك مرة تانية واتمنى تزورنا قريب نتعرف على حضرتك ملحوظة ( القهوة مجانا )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف

تحفه ما شاء الله
وجود مشاركة حضرتك هو اللى تحفة , تقبل تحياتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry

ربنا يكرمك و يفتح عليك
أعلق النمر و أجيلك بأمر الله بس فرش اللوجان ياخد كام يوم أنا عاوزة فرش يليق بالنبيتي و ارضية بنت حلال اصل أختك توتة مزنوقة شويتين فمشيها ارضية متواضعة و فرش جلد و أول ربنا ما يفرجها أكمل على العربية و تبقى ولز رويس بأمر الله
بس حبعت لحضرتك على الخاص التفاصيل أول ما أخلص النمر علشان أستفيد بالخصم بأمر الله
مش عيب يا توتة تبقى اختى واعملك ارضية متواضعة ؟
هنشتغل بافضل خامات والسعر متشيليش همه الف مبروك على العربية وفى انتظار رسالتك , وبالنسبة للوقت فرش اى عربية بيخلص فى نفس اليوم يعنى من 4:9 ساعات حسب نوعها وحسب الشغل المطلوب , شكرا جزيلا على مرورك ومشاركتك وكلامك اللى بيثبت ان مصر موتورز عائلة مش مجرد منتدى , تقبلى تحياتى وفائق الاحترام .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070