قديم 05-12-2008, 05:55 PM
Pure_Core Pure_Core غير متواجد حالياً

Pure_Core has a spectacular aura aboutPure_Core has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايزه سيارة تقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alkhmary مشاهدة المشاركة

الف مبروك دفعتى مقدم كام وقسطى على كام شهر والقسط طلع كام مع ذكر الاجراءات للافادة لو سمحتى
الله يبارك فيك, هو احسن اتنيين بعد بحث كان استمر شهر سمير ريان و المصرية, المصرية خدمة عملاء كويسة كتير احسن من سمير, بس سمير بالرغم من تعاملو كويس بس المندوبين حاستهم مش فاهميين حاجة الاسعار بتبقى مختلفة من واحد للتانى لازم يسال تانى و تالت عشان يقولك السعر شىء غريب انا شفتو بس هو نصيب انى اشتريت منهم مع انى كنت مقتنعة بالمصرية لكن فى الاخر رسيت على سمير ريان, كيف ما قولتلك كان بضمان وديعة بنكية و مقدم 35 الف ممكن كان يكون اقل مش لازم يعنى 35 الف, بس الفوايد حتبقى كتير عالية, بس ميقلش عن 15% من قيمة العربية, بردو عايزة اقول حاجة فى الاول انا كنت عايز اجيب عربية من نفسى كان معايا مقدم صغير لقيت فيه معارض فعلا بتقسط بتسهيلات يعنى مش لازم HR letter بس بضامن و بتوقع على كمبيلات و معاك ضامن و المقدم 15 % بس تيجى تشوف مثلا الفيرنا اللى هى 66500 بتوصل بالتقسيط عندهم 93 الف و شوية و فيه معارض تانية ازيد فطبعا ده وجع قلب فانشالله اتمنى لكل واحد انه يقدر يجيب العربية اللى فى خيالو و يلاقى التسهيلات اللى هو عايزها