قديم 18-02-2010, 09:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا دكتور مستحيل طبعاً اكون شوفت الرسالة ومش هرد عليها وكمان ازعل فاكيد الرسالة موصلتش لاى سبب
عامة سيف اتصل بالراجل وهو قال انه عنده ما يثبت بيه صحه موقفة وفى انتظار ما سيأتى به من اثبات لتبرئه ساحته عما ورد فى حقة من اتهامات كالتالى
1- عدم تسديد قيمة البوليصة
2- التزوير والتلاعب فى مستندات الشركة
3- كون ما فعلة معك حصل قبل كده بشهادة الشركة نفسها

وطبعا اكتر حاجة محيرانى فى الموضوع ان الشركة تكون محتفظة بيه لحد دلوقتى لو هو عنده سجل من المخالفات بالشكل ده

عامة كلها ساعات ان شاء الله ونعرف كل حاجة
والله العظيم يا أبو نورا أنا بعت لك الرساله اللى قلت لك عليها وهى بمثابة تساؤل واستئذان فى نفس

الوقت حتى لا يتهمنى أحد بعمل فرقعه أو انى أؤثر بالسلب على الموقع بأى شىء ! ولما انت لم ترد

أنا فهمت انك غير مهتم !

القصه اللى أنا حكيتها يعلم الله كما قلت لم أزيد حرفآ فيها عن ما حصل ! وصدقنى لم أهدف للتشهير بأحد

لكى يبرأ ساحته ! صورة الايميل مازالت عندى ! والايصال السليم بعد شهر من تاريخ تسليمه الفلوس طبعآ

عندى ! طب فيه حاجه تانيه ! طبعآ بعد ما زميلى راح مكتبهم و فجر المسأله ! تانى يوم هوه عمل مشاركه

فى المنتدى وكتب فيها على مساعدته وباسمها الحقيقى انها نصابه على كيفك و بيحذر الناس من التعامل معها !

و هوه ده السبب اللى جعلنى أرسل لك الرساله الللى قلت لك عليها لكى ألفت نظرك الى مشاركته !

عمومآ هوه ح يحاول يلزق العمليه فى مساعدته ! بس مش هيه اللى جت لى البيت ولا هيه اللى أخدت منى الفلوس

ولا هى اللى بعتت لى الايميل المزور ! فيه مثل بيقول " اذاكان اللى بيتكلم مجنون يبقى اللى بيسمع عاقل ) !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127