قديم 15-04-2013, 02:04 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AlexGirl مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

يا جماعة انا عايزة عربية بقاالي مدة طويلة اوي بدور على عربية تكون لقطة في حالتها وسعرها ومش عايزة اجيب اي حاجة وانا بلف على عربيات عجبتني جدا البيكانتو فقلت هدور فيها ان شاء الله بس المبلغ اللي معايا اخره يوصل ل40 الف انا من يومين كان قدامي بيكانتو لقطة كان ممكن تخلص على 40 بس لاسف اتباعت فنفسي فواحدة زيها يااااااااااارب حد يساعدني والاقي طلبي هنا لاني فعلا تعبت جدااااااااااا ولو حد عارف سمسار عربيات ياريت يدلني عليه لكن تاجر لا لاني كرهتهم بصراحة ومفيهومش حد كويس فياريت تساعدوني بجد لاني عارفة ان طلبي صعب ومش بسهولة الاقيه بس ممكن حد يكون معرض لظروف وعايز يبيع بسرعة او حد عايز يسافر بجد مش تمثيل اي حاجة كدة ونفسي اشتري عربية من مالكها فياريت حد يساعدني بجد
تابعى مع الاستاذ سيف الدين فى قسم البيع للسيارات المستعمله وان شاء الله تلاقى طلبك

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله