قديم 11-10-2009, 12:29 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
رد: مشاكل وشكاوى ضد الجمعية المصرية CIS

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tot مشاهدة المشاركة

انا هو الانسان الذى فتح الموضوع، اود ان اقول انى قد استلمت باقى مستحقاتى و ده طبعا بعد 9 شهور من المعاناة ، و لكن فى الاخر مانقدرش غير نقول كلمة واحدة يا جماعة :عظيمة يا مصر
أولأ ألف مبروك ...

بس حضرتك ماوضحتش أنت كان ليك مبلغ تعويض كام..ومعلش لو مفيهاش رخامة ( حضرتك أبضتهم ..يعنى أكلتهم عشان تصرف ) سامحنى أنا بس عايز أعرف لأنى فعلأ هاطق من جنابى ومش عارف أخد معاهم حق ولأ باطل -لأن انا ليا مبلغ 84 ألف ولسة مش عارف أصــــرف منهم اى حاجة وعمال بدفع فى قسط البنك أبن الهرمة اللى مابيرحمش بالرغم أنى قدمت ليه تقرير من الجمعية مختوم بأن السيارة هلاك كلى ..بس الكلمة اللى فم كل موظفين بنك زفت ســــــــيتى ده (الله يحرقه بجاز بنك من يوم ما دخل مصــــــــــر) دايما يقولوا ( البنك ما ينفعش يوقف القسط يا فندم!!!!!!!!!!) (يأفندم أحنا عايزين فلوس )
حاجة تقريف وتخنق

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله