قديم 23-07-2009, 09:05 AM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمى الكيا سيراتو الجديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

أرجو عدم الإصرار على الخطأ

لو كل شيء يمشي على رجلين يبقى إنسان كانت تبقى الفرخه إنسان والبغبغان إنسان......
ولو كل اللي بيمشي على أربعة أرجل يبقى مثلا قطه كان يبقى الحصان قطه والكلب قطه

والبقره قطه
خلاصة القول لابد من التحليل وتصنيف الشيء وإدخال العقل في الكلام عشان الناس ماتتلخبطش

مهو لو عاوز تتريق على كلامى اتريق براحتك , بس انا جبتلك شرح معنى الهاتش باك من موسوعة عالمية , لو حضرتك عندك مرجع تانى بيقول كلام مختلف عن التعريف الهاتش باك اتفضل نزلة , بدل التريقة و الاصرار على الخطأ زى ما بتقول .

انما انك انت تألف مفاهيم من عندك و تقولى فرخة و بغبغان معليش اسمحلى دة مش اسلوب نقاش خالص , انا بكلمك بشكل علمى , و كمان مش بألف من عندى , لو عند حضرتك مرجع تانى غير الى انا ذكرت فى تعريف تانى للهاتش باك تخرج فية الماتريكس و التريوس عن الوصف المكتوب تقدر تفدنى و تفيد القراء بية بدل التريقة و تسفية اراءالاخرين لمجرد العناد لرايك الشخصى الخاطء.

و اوضح تانى كلمة اس يو فى suv دى تصنيف لاستخدام السيارة مش لتصنيفها فى التصميم .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

يعني الأوكتافيا وهي تعتبر سياره بباب خلفي وبه زجاج تقدر تقول عليها هاتشباك ptmnlo123per111

و ايوة اصلح لمعلوماتك الاسكودا الاوكتافيا اللى حضرتك ذكرتها بتهكم الهاتش باك كمان رغم ان شكلها مثل شكل اى سيدان تمام لكن عشان الباب فية زجاج و بيفتح على السيارة كلها من الداخل بقيت الهاتش باك ,تمام زى التعريف مهو قايل .... شوفت بقى انك حضرتك اللى المفاهيم خاطئة عندك و بتألف من عندك و خلاص .

دة موقع what car و دة من اشهر مواقع اختبار و تقيم السيارات شوف حضرتك مصنفين الاوكتافيا اية فية قبل ما تتريق .

http://www.whatcar.com/car-reviews/s...ummary/25355-5

, ودة تقيم تانى للاسكودا اوكتافيا الهاتش باك من موقع تانى برضو عشان ااكد لحضرتك كلام .

http://cars.uk.msn.com/Reviews/artic...entid=15267683

و ياريت بقى تقولى الاوكتافيا دى تصنف اية بعد كل المراجع دى , و ارجو انك تكون عرفت مين اللى بينشر المفاهيم الخاطئة عند الناس لمجرد الاصرار الخطأ ....فهمتنى ....

و ياريت كل الاخوة الاعضاء يراجعو اللينكات و يتاكدو ان الاسكودا اوكتافيا هاتش باك كمان عشان الكل يستفيد ,و اكون افدت فعلا اللى عاوزين معلومة صح ...و شكرا

التعديل الأخير تم بواسطة wawoo ; 23-07-2009 الساعة 09:24 AM