قديم 06-04-2011, 09:24 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماذا فعلت حين تعطلت بك السياره على الطريق ارجو الاجابه من اصحاب التجارب واصحاب الخبره

أنا مرة كنت ماشى على الغيار الرابع و ماشى عادى و الجو جميل و كنت داخل على طريق ضيق و متبهدل ب60 نيلة ... جاى أنقل الفتيس عشان أهدى ..... لقيت عصاية الفتيس طلعت فى أيدى و الفتيس أتكسر ( و أنا ماشى على الرابع ) ... قولت أهدى أعصابى و أمشى على الرابع لغاية لما أوصل البيت . مكملتش الكلمة و لقيت عربية جيب سدت الطريق .. أطريت أفرمل و العربية بطلت و الشارع ضيق جدا و مينفعش عربية تعدى من جنبيا ... و العربيات ورايا عمالة تزمر و الناس قاعدة تزعق : ما تمشى يا تيييييت ... أطلع يا تييييييييت ...

أتوترت خالص ... و مكنتش عارف أعمل أيه ... بس أنا قولت رينوهتى حبيبتى مش هتخونى .. دورت جبت آخر دواسة البنزين و طلعت الدبرياج سنتى واحد و العربية أتحركت ( بس الصوت كان فضيحة ) و بطلع رجلى من على الدبرياج ببطئ خالص لغاية لما العربية جمعت سرعة كويسة و طيران ع البيت ......

أيه رأيكم بقى !!! حد طلع من الثبات على الغيار الرابع قبل كدا ...!!!!

That is My Renault