قديم 18-08-2011, 12:00 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نفسي اعمل مشروع ومش عارف ابدا منين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsaeed مشاهدة المشاركة

مع احترامي الشديد الأسلوب ده في الترويج للشغل أو للمكان مش حاجة هايفة خالص بالعكس وأسأل أي حد بتاع تسويق وهو يقولك ، وفي النهاية أنا شايف إنه احترام للمستهلك اللي جه مخصوص عشان السلعة بتاعتي ، طبعا ده بالإضافة لأني احترم المستهلك طبعا في الشغل والأمانة والجودة وحاجات تانية كتير للأسف الواحد مش لاقي كتير منها في السوق عندنا بالرغم من إن كتير منها من آداب الإسلام ، واللي يخليك تحزن قوي بقى إنها موجودة برة في دول كتير أهلها مش مسلمين بس هنقول ايه لله الأمر من قبل ومن بعد
لك كل الاحترام والتقدير لمشاركتك البناءة
القصد من جملة (هدايا وكلام فارغ) التبسيط يعنى حاجه سهلة انك تقدم عرض بهدايا بسيطة او رمزية الغرض منها الاهتمام ولا اقصد ابدا التقليل او التحقير من شأن الهدايا والترويج والعروض
وانا من اشد الناس انجذابا للعروض تقول ايه استغلال فرص بقى ههههههههههههه
كل سنه وحضرتك طيب ومبروك ع الفانوس اللى فى التوقيع

صلى على رسول الله
---------------------