قديم 01-09-2009, 04:53 PM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب رأى الأخوة فى موضع ميجاناوى تقسيطى بحت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

أ/ حمدي
كل سنة وأنت طيب

بما إنك قرأت كل شيء عن الميجان ومقتنع إن مزاياها و عيوبها تلائمك يبقى أسمح لي أعرض عليك سيارتي ميجان 2005 سيدان
صيانة دورية بالتوكيل ومركز خدمة الميكانيكيون العرب (مركز معتمد)
بها تأمين شامل مدفوع بالكامل (بدون أقساط) ينتهي العام المقبل (شركة مصر للتأمين)
بها رخصة تنتهي العام المقبل
الفتيس أستب ترونيك (وبها جميع الكماليات عدا الجنوط وفتحة السقف)
اللون فضي
أخر صيانة تمت كانت عند الـ90000 كم
ومنذ أيام تم تغيير كومبروسر التكييف وخرطوم الضغط العالي كاملاً (يعني التكييف بقى جديد)
96000 كيلو متر
كاوتش جديد كونتينينتال
(عندي استعداد لتقسيط المبلغ)
وباقي التفاصيل هاشرحهالك لما تتصل بي إن شاء الله

استاذى الفاضل كل سنة وحضرتك طيب
طبعا يشرفنى انى اشترى عربية حضرتك ...
بس بصراحة انا كنت عايز عربية هتشباك مش سيدان ... وبصراحة اكتر كثرة شكواك من عربيتك تخلى الواحد قلقان شوية منها بالتحديد ... انا اسف ياريت كلامى ميزعلش حضرتك ... على العموم نكلم بعض واللى فية الخير يقدمة ربنا ... للعلم عربيتى لسة مبعتهاش وطبعا قرار الشراء متوقف بالنسبالى طبعا لغاية ما ابيع انا كمان ... حضرتك ممكن تكتبلى رقم تليفونك ونتكلم .وياريت اعرف من حضرتك انت طالب فيها كام .

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة