قديم 26-09-2008, 03:52 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

1 - هيا 2 % من عندى انا مشاركاتك واضحة وكلها موجوده سواء فى المنتدى او فى البلوج بتاعك (فى المنتدى هنا رسائل الزوار) احسب انت تانى وصححلى لو غلطان

2- اما كلامك عن الراى والراى الاخر فده الاعجب لان احنا سايبينك تهاجم فينا واحيانا الاعضاء كمان وبتتهمنا فى كل حتة بالقطبية والتعنت والظلم والكوسة ومحذفنالكش مشاركة واحدة من الميت مشاركة اللى انت عملتهم طيب المفروض نعمل ايه نحط كلامك تحت البانر كمان علشان تقتنع اننا بنقبل بالراى المضاد لينا

3- طيب تعرف تاخد حاجة من اللى انت كاتبهم هنا كوبى وبست مع تغيير اسم المنتدى لمنتدى تانى وتشوف هيعملوا معاك ايه ؟ اعتقد انت عارف وكلنا عارفين كويس النتيجة

4- طيب تحب اعمل استفتاء عن اسلوبك وردودك واتهاماتك للادارة بالكوسة والحيادية ونشوف راى الناس هيكون ايه وتقبل بيه ؟

5- كلامك بان عضو فعال هيتشال وتتغير مش هفهمها انك بتتهكم على الادارة ولا انك بتتهمنا بالتعسف معاك وده طبعا علشان مبقاش اسود من جوه زى مانت كاتب فى توقيعك بس هسئلك عايزنى افهم كلامك ده ازاى وانا افهمة
وكلامك فى البلوج او الملف الشخصى اللى بتتهمنا بيه بما لا يليق دائما اوصفة باية وافهمة ازاى
تقدر تقولى

(ملحوظة) تعليقاتى مرقمة علشان اسهلك الرد ولو فهمت غير كده تبقى من جوه اسود