قديم 01-10-2009, 06:37 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada pro مشاهدة المشاركة

عيوب النيو اكسنت
شكلها عامل شبه السمكه البلطي ههههههههه و الله بحس انها شبه السمكه
قطع غيارها اسعارها ناااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااار و هقول ناااااااااااااااااااااااا ار للسنه بعد الجايه ( اسعار فعلا ليها العجب انا مش عارف ليه )
لو حضرتك راجل عملي ( و اكيد حضرتك كده ) و هتصرف عليها و هتابع صيانتها في التوكيل ( ما هو حضرتك كنت هتعمل كده مع النيو سيراتو ) يبقي توكل علي الله و لاتنسي صلاه الاستخاره
و ارجو ان اكون قد افدتك
شكرآ على النصيحه ! ولو حضرتك رجل قوى الملاحظه ( وأكيد حضرتك كده ) كنت قرأت المشاركه بتاعتى

اللى قبل بتاعة حضرتك على طول ! علشان تعرف ليه انا مش ح أصلى صلاة استخاره ومش ح أجيب نيوأكسنت !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127