قديم 21-01-2011, 11:39 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تروح اى محافظة او مكا ن داخل مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ماشى ياطبيب ومبروك التخرج
ونبتدى
بطنطا

هتمسك الدائرى لحد م توصل عند نقطة مكتوب عليها يافطة اسكندرية الزراعى
ميت غمر

اعتـقـد انها المقصودة

الأسماعيلية
نفس الطريق حتى شبرا الخيمة ولكنك هتكمل على الطريق الدائرى على طول بعد منزل شبرا الخيمة (متنزلش كمل على طول )
فى طريقك الى الاسماعيلية ستمر بمدن العبور ثم الشروق ثم العاشر من رمضان

والمسافة من عندك حتى االاسماعيلية تقريبا 120 كيلو متر

دمياط
هو نفس الطريق حتى ميت غمر مع الفارق البسيط انك هتكمل مع الطريق حتى تصل الى مدينة المنصورة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

سيبك من الوصفة دى لانها وصفة تهجيصى
أيه الوش ده
وبطل فتاوى يامحمد ياعلى
معتقدش ان فيه اختلاف كبير او فرق جوهري او كبير بين وصف ال3 مناطق اللي حضرتك ذكرتهم يا استاذ خالد وبين الوصف اللي انا ذكرته في المشاركة اللي اتشالت علشان يكون وصفي تهجيصي او اكون بفتي بدون علم
حتى الجزء اللي قلت اللي اعرفه عنه كان خاص بالبحيرة وقلت في اخره ان هذا ما اعرفه ويستني لما حضرتك ترد عليه
وعموما انا اسف لو كنت بضايق حضرتك بمشاركاتي وان شاء الله مش يتكرر (التهجيص والفتوي) ده مني تاني

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون