الموضوع: بيجو 205
قديم 19-08-2012, 10:52 AM
imagine imagine غير متواجد حالياً

imagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond reputeimagine has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بيجو 205

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

لا اوافقك الراى وبكدة لجنة التحكيم بتفتح باب مش هايتقفل تانى وهايبقى اى عضو يدخل يجرح اى عضو ودة لو سمينا اماجنيشن دة عضو من اصلة
واحد مسجل فى المنتدى من 4 شهور وعامل زيرو مواضيع و2 مشاركه قبل دى تحسبة الادارة انة عضو وداخل ينقد وتعاملة معاملة بالكرم دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ويا ريت حتى نقدة مبنى عن علم وانما هو تجريح لمجرد التجريح وواحد عاوز يتشهر وخلاص
يا ريت تراجعو قراركم بشانه
يعنى انا واحد على قدى اوى كمعلومات عن السيارات عايزنىى اكتب ايه ؟ لو كتبت حاجه يبقى اكيد هفتى و هقول كلام فى الهوا يبقى افضلى اسكت خالص اتابع الاساتذه و الخبراء اللى بستفيد منهم جدا زى الاستاذ كارز ادماير و لكم كلكم فائق الاحترام
بالنسبه ان انا عايز اشتهر حضرتك مش شايف ان الكلام ده كان موضه و خلصت لما هشتهر هكسب ولاعه مثلا ؟
بالنسبه للتجريح ممكن تجيب اقتباس واحد من كلامى فيه تجريح للسيد العضو كارز ادماير ؟ انا بقول رأيى الشخصى و لم اتفوه بأى تجريح انا بنتقد مجرد نقد بناء و انا اكدت ان المعلومات بتاعته مفيده
شكرا لتفهم حضرتك