قديم 25-03-2009, 03:27 PM
الصورة الرمزية mshamy
mshamy mshamy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Executive Management
هواياتي: Cars & PCs

mshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond reputemshamy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عمل جلد طبيعي لطارة الدريكسيون بالصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك على الموضوع والصور ديه وفعلا شكلها جميل بس مازلت مقتنع انها لازم تبقى مع الجزء اللى فى النص وياريت تكون من نفس خامة التابلوه ونعمل اتفاق مع عم حربى بخصم لاعضاء المنتدى
متشكر جدا يا أبو نورا

بالنسبة لموضوع الجزء اللي في النص أنا معاك لو مفيش وسادة هوائية حيبقى شيك جدا إنها كلها تبقى جلد و ده ممكن يتنفذ مش صعب بس ممكن اللي حيعمله يضحي بعلامة السيارة اللي بتكون في وسط الطارة....و بالنسبة للي عندهم وسادة هوائية حيضحوا بيها طبعا ...ويبقى فقد ميزة أساسية للسيارة زي الناس اللي بتشد فرش جلد على الكراسي اللي فيها وسائد هوائية

أنا كنت إتكلمت مع عم حربي في موضوع الخصم للمنتدى و الراجل معندهوش أدنى مانع بس حد يخلص الإتفاق معاه.....وهو من نفسه عمل 10% خصم يعني حاسبني على 180 بدلا من 200

قال رسول الله صلي الله عليه وسلم‏(‏ إن لله عبادا اختصهم بقضاء حوائج الناس‏,‏ حببهم إلي الخير‏,‏ وحبب الخير إليهم‏,‏ هم الآمنون من عذاب الله يوم القيامة‏).‏