قديم 04-11-2010, 09:33 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نتيجة الكشف على ساجا ماشية 21000 كيلو فقط: مصيبة.

كلام الاستاذ صلاح و الاستاذ سيد صح
مش قادر اقتنع ان عربيه تنزل من المصنع فيها مشكله زي دي
العربيه ممكن تنزل فيها مشكله في طلمبه البنزين او مشكله في الزوايا او التقفيل
انما مشكله في جوان وش السلندر ؟؟!!!!!
طب ازاي؟؟؟؟
الجوان دا اساسا حاجه عبيطه كده بين البلوك و راس الموتور علشان يحدد اتجاه المياه و العادم و الزيت .
استحاله حاجه زي دي تحصل

و اتمني من الاستاذ سيد و الاستاذ صلاح كتابه تقرير شامل عن السياره خصوصا حول اشاعات استهلاكها العالي للوقود

وبالنسبة لسؤال الأستاذ عيون فقط (eyesonly) نعم كان في أشياء أخرى في الكشف بس ليس لها علاقة بالموتور، مثال: قال 3 جنوط محتاجين يتغيرين عشان واخدين خبطات، بس قال لي أيضا إنه ممكن ممكن يعني مع الترصيص يبقوا كويسين. ولكن قال لي الخبطة اللي في الرفرف لم تؤثر على شيء، وإن الباب اللي اتغير تغير في التوكيل نزاهة بس لأنه كان في التأمين والتأمين اللي بيدفع.
عزيزي واضح من الكشف ان السياره غير آمنه بالمره
مافيش عربيه زيرو فيها كميه المشاكل دي ابدا

حـازم خـضـر