قديم 31-10-2011, 07:36 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اساطير شائعة جدا في طب الاطفال .. نزلات البرد

والله مجهود ممتاز كفاية انك سايب لنا وقت من وقتك وفعلا لك الاحترام والتقدير بس سؤالى بالله عليك يا دكتور انا عندى 25 سنة اعاانى واعانى واعانى واعانى من مرض اسمة التهاب حاد ومزمن فى الجيوب الانفية
جربت كل الادوية مفيش فايدة دكاترة قالتلى اعمل العملية وانا شفت انها كذا واحد مجبش نتيجة معاة العملية
فدكتور الله يكرمة وصفلى قطرة اسمها اوتروفين اخدها تريحنى جدا ولا كانى فى اى حاجة الكلام دا من 7 سنوات كدة وانا بستعمل القطرة بعد معاناة من المرض بس بقيت مع الوقت استعملها مرة مرتين
سنة مثلا بقيت استعملها ثلاث اربع مرات والوقتى ممكن استعملها اقل حاجة 4 مرات وممكن خمسة كمان لكن مش اكتر من كدة اوتروفين دى عبارة عن مية وملح ومواد تانى دا كلام صيدلى ولما ذكرت حضرتك فى الموضوع افتكرت يعنى
سؤالى بقى
هل القطرة استعمالها يؤثر عليا فى المستقبل زى ادمنها او انها متعملش مفعول بعد كدة
وهل فى حل للموضوع دا اى حاجة ولو بالاف الجنيهات وشكرا لييك جدا
على فكرة اناا عارف انة مش تخصصك بس انت ممكن تكون سبب فى الموضوع وربنا يكرم