قديم 26-07-2010, 01:14 PM
الصورة الرمزية محمد زكي
محمد زكي محمد زكي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مؤلف مسرحي
هواياتي: التمثيل والاخراج المسرحي

محمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really niceمحمد زكي is just really nice
افتراضي رد: عضو جديد بستروين ax

الف مبروك وربنا يكفيك شرها
انا كمان اول عربيه ركبتها كانت ستروين وكانت نفس مودي عربيتك وبردو 1400 وكانت معانا من الزيرو الاول كانت مع اخويا وبعدين انا خدتها بس للاخدتها متبهدله علي الاخر عشان كده متعقد منها ولكن ده لايمنع انها عربيه كويسه وبالنسبه لقطع الغيار موجوده في الحرفين وفي شارع دمشق عند نافع او العشماوي .
بالنسبه لسؤالك عن السعر كده كويس قووووووووي لو حلتها زي ما انت بتقول انا عربيتي كانت متبهدله خالص وبعتها من سنه ب 15 الف .
بالنسبه بقي للتكيف انا اعرف واحد بتاع تكيف الصراحه ممتاز جدا في جسر السويس عند الف مسكن جمب بنزينة موبيل المجل اسمو ( الابيض ) وصاحب المحل اسمو المهندس عصام انا كنت محتار برعربيتي الكيا وودتها للمراكبي الي بردو في جسر السويس بس حسبي الله ونعم الوكيل بهدلني معاه غيرلي 2 كمبروسير وبردو مفيش فيده وجه في الاخر يقلي هو التسقيع اخرو كده حتي لو جبت واحد جديد فسبتو وخدت فلوس بس طبعا بعد ما اخد منها مبلغ ورحت للمهندس عصام وهو راجل محترم جدا جدا ومن اول كمبروسر ركبو الحمد لله العربيه تمام والتكيف تلاجه ولو تحب انا ممكن اجي معاك كمان .

واخيرا مبرك العربيه وتحت امرك في اي حاجه واسف علي الاطاله