قديم 28-10-2010, 09:55 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخر اسعار قطع غيار الرينو 19 والرينبو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_moh_elgendy مشاهدة المشاركة

انا رحت فعلن عند واحد بتاع ردياتير وسلكه ولحم فيه شويه بس لسه نفس المشكله انت ما ردتش على موضوع الثرموثتات هل لها ثيرموثتات اسبشيل ولا زي اي نوع عشان الراجل بتاه الردياتير قلي المروحه بيتتاخر عئبال لما تشتغل بتشتغل بعد المنتصف بيشرطتين وهل اشيك على وش السلندر ولا مش محتاجه واناعندي قطع غيا مش موجوده زي المسطره الي بين الكشفان الي وره
واشاء الله اساءلك على الى انتا عاوزه بس غالبن اسعار الاسكندريه اغلى كتير عشان انا ارات الاسعار الي انت كتبها و دي ارخص كتير من اسعار الاسكندريه ,
وانا ناوي اعملها عمره سمكره وعفشه تنصحني اعملها فان
لا يا باشا المروحه بتشتغل عند النصف او قبله كمان لكن انها تكون بتشتغل بعد النصف ده مبيحصلش غير لو المياه قليله ولو كده يبقى انصحك تغير الردياتير بتاعك احسن
ومش فاهم يعنى ايه ثرموستات اسبيشل ولا زى اى نوع
وموضوع وش السليندر هل الزيت لونه متغير ولا فيه اى حاجه غريبه فى الموتور؟؟؟

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس