قديم 14-06-2010, 01:14 PM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough
افتراضي رد: عايز رأيكم فى ال BYD ضرورى

هو أنا مش بكرة الصيني قوي بس يعني عربية اسمها ××× !!!!!!!!!!!!!!!!!! وصيني ومتجمعة في مصر يا راجل حرام عليك ترمي فلوسك في الأرض, بص من الآخر كده أنا كان معايا عربية مازدا 323 , غطى الرادياتر باظ جبت واحد صيني b-20 جنيه هو 3 اسابيع ورميته وجبت تايواني وبرضك شهر واديتو سكة , وبعدين دفعت في الاخر فلوس أكتر وجبت الأصْلي وبقالو 3 سنين !!!!. يعني اديك شايف السبرانزة ومشاكل الدينامو !!! يعني الشكل حكاية وكل حاجة بس إنت في الآخر راكب عربية عمرها الإفتراضي 3 سنين مش أكتر وهتفتح بقها بعد كده>

أنا عاوز اقولك إنت في العربية متبصش على الشكل ولا الكماليات لأن كل ده في أي عربية مع الوقت هيبوظ. لكن لازم ميكانيكا العربية وقطاع غيرها ...إلخ... تكون موجودة . والرأي ليك في الآخر واحب افكارك بـأأخر حاجة لو تتفتكر زمان كان اللي بيسافر السعودية ويجيب كاسيت ياباني كان بيطلع بيه السما ولسة شغال لغيت النهارده.

لما نازله الكاسيت الصيني هناك هو سنة وبترميه , هي دي اليستراتيجية رخص السعر واعمل سلعه مش معمرة علشان المستهلك يشتري تاني أو يجيب قطاع غيار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 14-06-2010 الساعة 04:09 PM