قديم 28-03-2012, 10:56 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أحدث اسعار قطع غيار الاستيراد للسياره النوبيرا

طبعاً انت زعلان ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه وانا تعمدت ان اقف عند هذا الحد فى الرد الأول ولكن قى هذا الرد يوجد المبرر لأنك بلفعل حرام عليك عقدتنى فى عيشتى لأنى انا دائماً فقرى عارف ليه لأن اسعارك رخييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييصة جداً وهذه المعروضات كانت من اربع او خمس سنوات تزيد ثلاثة اضعاف يعنى الفتيس بس كان ب7000 ,طلمبة المياة كانت ب350 جنيه طلمبة الزيت كانت ب500 جنيه ,انا مركب طلمبة البنزين على ماأتذكربأكثر من 800 جنيه حرام عليك انا فعلاً متعقد عارف ليه ,عندى باب العربية الجاك بى 15 اتخبط ,وهو الباب الأمامى يمين عارف سعره كاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا م 3000 جنيه وفاضى وبدون دهان ,حررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر رررررام ,وعربية صينى ولكنها بتفكرنى بلكورى زمان فى اسعار قطع الغيار ,وعقبال حضرتك متجيب لنا حاجات للصينى والنبى متنسناش ,وأشكرك على اسعارك العظيمة وربنا يوفقك دائماً للخير:Wki ss5: